Shopping: Ny palett till mina MUS-skuggor

1.png För ett tag sedan klickade jag hem en tom palett och ett insert till mina ögonskuggor från Mac och eftersom jag gillade paletten och möjligheten för att ha alla mina skuggor samlade på ett ställe så klickade jag hem en tom palett utan insert till mina MUS-skuggor. Jag har gjort en video om hur man depottar MUS-skuggor, den hittar ni här. Paletten anlände igår och jag gick igång med att depotta ett par mer skuggor för att kunna fylla upp min palett helt. Botten av paletten är magnetiserad och jag har klistrat magneter + etiketter på undersidan av skuggorna så att dom sitter stadigt i paletten. I en Mac single/large palett får man plats till 12 Microshadows men jag valde att låta en The Body Shop skugga (som jag gillar väldigt mycket) ta den sista platsen. Paletten kostar 140 kr och finns hos Maccosmetics.se. Jag är så nöjd och kommer få så mycket med användning av mina skuggor i jämförelse med när jag har dom i individuella förpackningar!

Första raden:

  • Make up Store Microshadow Ranch
  • Make up Store Microshadow Design
  • Make up Store Microshadow Regent
  • Make up Store Microshadow Volga

Andra raden:

  • Make up Store Microshadow Sophisticated
  • Make up Store Microshadow Playful
  • Make up Store Marble Eyeshadow Amarillo
  • The Body Shop Colour Crush eyeshadow Grape Expectations

Tredje raden:

  • Make up Store Microshadow Breath
  • Make up Store Marble Eyeshadow Giallo damasco
  • Make up Store Microshadow City Jungle
  • Make up Store Microshadow Boarding
2.png 3

Kommentera här: