NOTD - OPI "Don't Pretzel My Buttons" + Maybelline "Knitted Gold"

 
 
 
Jag kör på glittrigt neutralt idag, en subtil glitterkavalkad med Maybelline Colorama's glitterlack "Knitted Gold" ovanpå en bas av nudefärgade "Don't Pretzel My Buttons" från O.P.I's Germany Collection. Jag har applicerat två lager av nude-lacket och lagt ett enkelt lager av Knitted Gold ovanpå. Knitted Gold är för övrigt ett himla tjusigt lack, det innehåller små guldiga glitterpartiklar blandat med större hexagoner i roséguld. Jag ÄLSKAR roséguld så detta gillar jag verkligen. Nästa stopp är att hitta ett bra metalliskt lack i roséguld.
 
Vad tycks?

Kommentarer:

1 Sofies skönhetsblogg:

Åh, så fint! Har samma lack hemma så borde nog testa den kombon någon gång jag med! :D

2 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Vilken fin kombo. Måste verkligen testa :)

3 Linnéa Alpsten:

Läckert!

4 Ann-Sofie/Colour it:

Såååå vacker! :-)

Kommentera här: