FOTD - It ain't easy..

 
 
Idag blev det blått och brunt på ögonen och ett ljusare lila läppstift. Det var för en gångs skull bra ljus så jag fick till bilder på hela ansiktet! Jag är överraskad över hur mycket jag gillade läpparna, det är Nyx's läppenna i färgen Purple Rain runt läpparnas kant och Collection 2000 läpstift Berry Blast på hela läpparna. Extremt trevligt på läpparna också, det känns lätt och härligt.
 
På ögonen har jag testat några av Pierre Renés skuggor, två glittriga och en mer matt. Dom glittriga skuggorna var okej att jobba med men väldigt löst pressade så jag fick hela tiden upp för mycket produkt på borsten. Den matta var överraskande bra!
 
 
Ögon:
Isadora Eye Primer
Pierre René Ögonskuggor i First Date, Jeans och Me Me
Isadora Volume & Curl Mascara 
MeMeMe Precision Eye Definer Eye Sweep 
Anastasia Beverly Hills Perfect Brow Pencil "Strawburn"
 
Ansikte:
Isadora Undercover Face Primer
Everyday Minerals Original Glo Base Fair
Collection 2000 Lasting Perfection Concealer Fair 1
Mac Supercontintental Blush
Mac Prep + Prime Highlighter - Radiant Rose
The Body Shop Honey Bronzing Powder 03
 
Läppar: 
Nyx Lip liner Purple Rain
Collection 2000 Lasting Colour Lipstick Berry Blast
 
 
Ni får några extrabilder också, bara för att jag gillar er så mycket.. 
 

Kommentarer:

1 Aida:

Fint!

2 Linnéa Alpsten:

Superfint! :D

3 delinda:

jättefint, gillar läpparna!

4 Emma:

Snygg sminkning! Gillade den blå färgen på ögonlocken :)

5 Maria:

Älskar sminkningen, både läpparna och ögpnen, käns så vårig och härlig.

6 skimmerstkuggan:

Så fint!

7 Helena:

Superfint! Hur tycker du att ögonprimern från IsaDora fungerar? Bra/dålig? Är väldigt nyfiken på den! :)

Kommentera här: