NOTD - OPI"Thank glogg it's friday!"(Nordic 2014)

opi nordic thank glogg its friday notd swatch closeup.png opi nordic thank glogg its friday notd swatch sverige.png opi nordic thank glogg its friday notd swatch.pngUtav dom sex lack jag har från OPI's Nordic kollektion så har jag ett lack kvar att visa er, röda "Thank glögg it's Friday!". Eftersom det är just fredag idag så tänkte jag att det var det perfekta tillfället! TGIF är ett vinrött lack med vad jag uppgattar som en lite kallare ton än röda lack normalt har. TGIF har ett finmalet microskimmer som bara framträder i väldigt direkt solljus (Och hur mycket sol har vi just nu liksom?) eller under starka lampor. I dagsljus syns det nästan inte alls men ger lacket ett trevligt djup som ett vanligt krämlack inte hade haft. Jag använde två lager nagellack och upplevde formulan som lite rinnig och torktiden som en aning långsam. Precis som vanligt så hade jag dock inga problem om jag applicerade ett snabbtorkande topplack eller droppar. Jag gillar den kalla tonen, det gör det lite mer modernt om man jämför med ett vanligt mellanrött nagellack.

Vilket är ditt favoritlack från OPI Nordic?


Kommentarer:

1 Lackert:

Vackert! Har inget i från den kollektionen men det är många som är fina där

Kommentera här: