NOTD - Isadora"Purple Prune"

1 2 3 Just nu befinner jag mig på flygplatsen här i Danmark för att flyga upp till Stockholm och imorgon bitti går flyget vidare till Mallorca med Daisy Beauty och bästa beautybrudarna. Jag kommer såklart uppdatera på instagram där det är internet att tillgå så om ni inte följer mig redan så heter jag @Makeupbyhoni där! Lacket jag vill visa er idag heter Purple Prune och kom med årets höstkollektion från Isadora. När man kikar på det inomhus ser det bara ut som ett mörklila lack men så snart man får lite ljus på lacket så avslöjas en helt fantastiskt "lit within"-effekt som jag tycker är dösnyggt. Lacket ser ut som att det glöder med ett nästan metalliskt glow. Hur snyggt som helst!

Vad tycker ni?


Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Sååå tjusigt lack, härlig vampig lila. :-)

2 Lackert:

Det ser helt otroligt vackert ut

3 Emma P:

Ser riktigt fint ut, ska bli roligt att bära detta! Hoppas att du har en toppenbra Palmavistelse!

Kommentera här: