FOTD - Pashmina

1 1 3 Jag har gått igång med att testa höstnyheterna från Isadora så här kommer en FOTD där jag har använd den kalla lilatonade paletten Pashmina. På läpparna har jag chubby-pennan Wine Red som antar en mörkare rosa nyans på läpparna snarare än vinröd. Paletten var trevlig att jobba med men jag hade önskat mig lite mer variation i formulan, skimmer kan vara kul men ibland vill man ha lite kontraster och då hade det varit perfekt om den mörkaste nyansen var matt. Det småtokiga håret bjussar jag på ;)

Produkter:

  • Isadora Twist-up Gloss Stick Wine Red
  • Isadora Shadow Liner Matte Black
  • Isadora Eye Shadow Quartet Pashmina
  • Isadora UnderCover Face Primer
  • Max Factor xPerience foundation 040
  • L'Oreal BB Magique Powder Fair
  • Isadora Blush Pink Blossom
  • Collection 2000 Lasting Perfection Concealer 1
  • L'Oreal Volume Million Lashes So couture
  • Isadora brynpenna Light Brown

Kommentarer:

1 Naturligtvisnaturligt/Eyla:

Så fint det blev på dig! Kan du inte göra en steg för steg sminkning? :)

Kommentera här: