The Body Shop - Spring Must Haves 2014

1 Till varje årstid väljer The Body Shop ut ett gäng produkter som dom tycker att vi inte kan leva utan, jag har fått hem vårens urval och tänkte att vi kunde kika närmare på vilka produkter det är. Några av produkterna har jag testat innan men det är ett gäng som är helt nya för mig. Vitamin E Face mist är visst nästintill kultförklarad och här kommer jag och har aldrig hört talas om produkten, jag vet dock att många av mina skönhetsbloggarvänner gillar denna väldigt mycket så jag ser fram emot att se hur den fungerar(Samma gäller för Nutriganics serumet). Honey Bronze Shimmering Dry Oil har jag i en annan nyans som jag recenserade förra året, den är hur trevlig som helst på benen en varm sommardag. En annan av produkterna jag redan har testat är Shimmer Waves som också kom med Radiance-kollektionen här i höstas, underbar highlighter som dessutom funkar jättebra som ögonskuggor. All-in-one BB-cream har jag testat men jag fattade aldrig riktigt tycke för den eftersom även den ljusaste nyansen var allt för mörk för mig. Lip & Cheek stain i nyansen Rose Pink är jag dock väldigt nyfiken på att testa, speciellt på kinderna. Stains kan vara lite svåra att jobba med eftersom man måste jobba snabbt, när produkten väl har sjunkit in i huden sitter den där den sitter och om man inte jobbar snabbt nog så får man ränder och prickar. Spring Beauty Musthaves 2014 Spring Beauty Musthaves 20141

Kommentarer:

1 kerstin:

Många favoriter här! Serumet är ngt av det bästa jag testat och rouget/highlightern hag jag använt nästan varje dag sedan jag fick det i höstas.

Kommentera här: