NOTD - Isadora"Copacabana"

1 2 3För mig är det självklart att bära färgstarka naglar året runt men för er som är mer säsongsbetonade så är det nu dom starka härliga färgerna börjar poppa fram i butikerna och på allmänhetens naglar. Idag bär jag Isadora's nya nagellack Copacabana, ett nagellack i orange med ett hint av korall. Jag har applicerat två lager och tyckte att det var mer än nog, lacket utjämnade sig själv fint och har en härlig glossig finish. Jag har inget topplack ovanpå lacket på bilderna. Det här är verkligen sådan en nyans som jag gärna bär på tårna (Jag gillar rött på tårna, det är så klassiskt snyggt) i sommarens sandaler. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Emelie:

Åh! Riktigt fint!
Ha-begär!! :)
Kram Emelie

2 Lackert:

Tycker det verkar vara ett riktigt läckert lack

3 frida:

Supersnyggt, så himla härlig färg! :)

Kommentera här: