NOTD - Essie"Sugar Daddy"+ L'Oreal"Grace Tweed"

1 2 3 Det var meningen att en recension på en helt annan produkt skulle komma upp idag men mitt minneskort till kameran är spårlöst försvunnet så jag fiskar fram en läcker NOTD ur arkivet istället. Här har jag använt Essie's Sugar Daddy som bas, ett skirt rosatonat lack som funkar bra till fransk manikyr. Ovanpå Sugar Daddy har jag lagt en gradient med L'Oreals nya string-glitter top coat Grace Tweed, ett lack med genomskinlig bas fullproppat med små blå och vita stavar. En väldigt funky manikyr, det enda jag kan tänka på är ett monster från Monsters inc.

Vad tycker ni? Hoppas ni har haft en härlig helg allihop, själv är jag helt slut.


Kommentarer:

1 Emelie:

Snyggt! Har funderat på hur jag skulle bära mitt Grace Tweed på bästa sätt, detta var en riktigt bra kandidat :)

2 kerstin:

oväntat snyggt!

Kommentera här: