Mac Alluring Aquatic - Water Deities Lipglass + Submerged Nail Lacquer

13960876402290 Jag har skrivit lite om Mac's kommande kollektion Alluring Aquatic tidigare och nu har jag två produkter från kollektionen att visa er, nagellacket Submerged och läppglanset Water Deities. Nagellacket har jag redan hunnit testa och det är verkligen gudomligt fint med sina skiftningar mellan lila och blått, en duokrom raring alltså. Jag ska visa det i sin fulla prakt snarast, det är möjligt att det kommer upp redan imorgon. Läppglanset Water Deities (Jag tror det är Water Deities iallafall, det är bara arbetsnamnet som är tryckt på mitt exemplar) är en ljus neutral bronz-rosa med finmalet skimmer. Väldigt lättburet och har samma läppglansformula som Mac brukar ha, inte världens mest hållbara men definitivt sköna på läpparna och undebar doft af vanilj. Kollektionen släpps den 8:e Maj i butik (All locations) och finns redan uppe på maccosmetic.se.

4Nail Lacquer - Submerged (165 kr). Lipglass - Water Deities (Light Bronzy Pink, 205 kr)

1 2 3

Kommentarer:

1 Dess/Drömteori:

Kunde inte hitta några swatches på allt online ännu så jag väntar med att önska mig något.. men SHIT vad coola förpackningar! Undrade om du hade sprayat vatten på dem framför kameran eller något.

2 Kajalpennan:

Jag älskar promobilden. Just de här produkterna lockar mig inte men kollektionen ser trevlig ut

3 Mac Release Kalender » Honi Beauty:

[…] Aquatic LE (8e Maj) - Produktswatches - […]

Kommentera här: