Isadora Rio Carneval Lips&Nails 2014

Under vecka 13 släppte Isadora en ny kollektion vid namn Rio Carneval, en kollektion som uteslutande innehåller nagel- och läppprodukter. Det släpps 9 nagellack varav 4 nyanser är helt nya (Det enda lack jag har sedan innan är South Beach) och det släpps 7 moisturizing lipgloss varav en enkel nyans är helt ny. Jag har fått hem alla fem nya produkter så jag tänkte att vi skulle kika på produkterna innan dom är helt slut i butikerna. Lacken kostar i sedvanlig ordning 69 kr/stk och läppglansen kostar 109 kr/stk. Jag återkommer med swatches på alla lack och jag är helt säker på att läppglanset kommer med i en FOTD inom snar framtid!

1782 Flip Flop, 784 Copacabana, 785 Beach Pearl & 787 Peachy Colada

245 Tiger Lily

345 Tiger Lily

Kommentarer:

1 Bella/sezethenail:

Det ska bli spännande att få se lipglosset! Det känns roligt med lite somriga färger äntligen!

2 ♦ • . josefine - skönhetsblogg:

åh så snygga färger !

Kommentera här: