Recension: Isadora UnderCover Face primer

1_523722f4e087c3491397feab När det kommer till Isadora så har det alltid varit ett par produkter som jag saknat i deras sortimang, en bra ansiktsprimer är en av dessa produkter. Nu lanserar Isadora ansiktsprimern "UnderCover Face Primer" som lovar en hel massa så jag var både förväntansfull och lite skeptisk. Löftena är: • Fyller osynligt ut små rynkor och porer • Döljer små skönhetsfel • Fuktgivande • Minskar rödhet • Reducerar svullnader under ögonen • Motverkar blankhet • Lugnande • Anti-aging • Förhindrar missfärgning av huden • Behaglig känsla • Transparent • Passar alla hudtyper Produkten är svagt hudfärgad men när man applicerar den på huden så blir den helt ttransparent. Produkten fyller ut porer och små linjer i huden och ger foundation en bra bas under dagen, min foundation håller dessutom längre. Att UnderCover skulle vara Anti-Aging eller fuktgivande är ju såklart extremt svårt att säga eftersom det krävs en mycket längre test tid men än så länge har jag inte märkt av några förändingar i min hud ,varken bra eller dåliga sådana. Om jag känner mig stressad och varm om morgonen så känns primern faktiskt trevlig kylande med sin gele-liknande formula. Det jag gillar allra bäst är att primern är så himla dryg, en liten droppe räcker längre än man tror och primern torkar snabbt så att man slipper onödig väntetid innan man applicerar sin övriga bas. Jag har testat med flytande, kräm och puderfoundation och tycker att den fungerar bra till alla tre utan att jag känner mig flottig eller fläckig. Jag gillar! Pris: 159 kr. Finns hos: Kicks, Åhlens etc. Finns från: Vecka 30 Mängd: 30 ml. Mitt betyg: 4/5.

Kommentera här: