NOTD - OPI "Wonderous Star" (Holiday 2013)

 
 
 
Det var fler av er som ville se Wonderous Star så jag tänkte att vi tar det som ett av dom första lacken från OPI's Mariah Carey Holiday kollektion. Wonderous star är ett lite udda lack, det är klassiskt med sina kalla guldiga glitterpartiklar men så har små svarta hexagoner haft ett finger med i spelet och så blev det helt plötsligt mycket mer intressant. Detta lack ÄR rätt skirt men det går att bygga upp till en okej täckning, på bilderna har jag t.ex. tre lite mer flödiga lager lack och tyckte att det funkade bra. Detta skulle bli hur snyggt som helst som layering ovanpå ett annat färgat lack, jag tänker ljust rosa, dammigt grått eller en läcker lila nyans.
 
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Alexandra:

Detta ser lite väl skirt ut för min smak :/ annars ganska fin kombination mellan det vita och svarta tycker jag.

2 Agneta:

Annorlunda men helt okej. Är nog ett sådant lack man måste testa själv:)

3 Gelic' nail art:

Kul att du visade detta, har funderat hur det skulle se ut, men har svårt att bestämma mig om jag gillar det. Svart matt glitter älskar jag ju, men i denna kombination är det mer bara okej tror jag.

4 Sandra - nagellacksnörd:

Tycker detta lack är så coolt! Påminner lite om ormskinn tycker jag :)

5 Fanny:

Väldigt häftigt, det är verkligen annorlunda!

6 Evelinasfina skönhetsblogg:

Väldigt tufft :)

7 B R O W N S U G A R:

Roligt lack! Lite svårt att ta bort dock ;/

8 Sofie:

Så himla fint! :D

9 Maria:

Alldeles underbart, snyggt nu till vintern

10 kerstin:

Kul att se det på! Jag ahr inte hunnit testa mitt än.

Kommentera här: