Önskepaletter - Oktober 2013

Som dom flesta av er vet så är ju ögonskuggepaletter ungefär min största last i livet och jag suktar ständigt efter fler även om jag oftast försöker hålla mig från att köpa fler än jag kan använda. Låt oss kika på mina absoluta favoritpaletter som får mig att salivera hejdlöst. Diorpaletten förresten.. Jag kan nästan inte motstå dyrgripen. Suktar ni efter några paletter? Hojta isåfall till för jag vill gärna se!
 
- Too Faced: Joy to the girls palett + Mascara, 495 kr hos t.ex Eleven.se 
- Cargo: Vintage Escape palett, 368,40 kr hos t.ex Beautybay.com
- Stila: In the light palett, 245,10 kr hos t.ex Beautybay.com eller 275 kr hos Feelunique.com
- Dior: 5 Couleurs Eyeshadows Bonne Etuile, 451 kr hos t.ex Feelunique.com
- Benefit: World famous neutrals, 258,50 hos t.ex Feelunique.com

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Ojoj tycker allihopa ser fina ut, det görs alldeles för mycket snygga ögonskuggspaletter, eller så är det min plånbok som är för liten....kan ju vara det sistnämnda...;-)

Svar: Jag skulle kunna köpa en miljard paletter men jag vill bara kunna använda dom och jag har ju redan så många :(
Anna

2 kerstin:

Vågade knappt klicka in här :)

Dior-paletten vill jag grymt gärna ha. Stila-paletten har jag redan, och den precis lika fin som man kan tr!

Svar: Har sett in the light på din blogg och ja den är ju SÅ fin, skuggorna ser verkligen krämiga ut!
Anna

3 Sofie:

Har suktat efter UD Vice 2-paletten ett tag nu men den är äntligen påväg hem till mig nu så behöver inte sukta mycket längre! :D

Annars är det faktiskt (för en gångs skull) ganska lugn på palett-fronten för min del... Skulle gärna vilja testa Lorac Pro Paletten men den är ju inte den enklaste att få tag på här så...

Svar: Är också sjukt sugen på Lorac Pro och UD Vice 2 men kan inte bestämma mig för om jag verkligen skulle använda Vice 2. Lorac Pro skulle säkerligen bli välanvänd men den är ju som sagt inte helt lätt att få tag på.
Anna

4 Sofie:

Jag är enormt sugen på Urban Decay Naked Palette 2! :D

Svar: Jag också!
Anna

5 Kajalpennan:

Dior.. Mmm, så vacker. Skulle inte vilja sätta penseln i den

Svar: Inte jag heller, fina mönster gör att jag hellre vill spara på dom för att dom är så fina.
Anna

6 Lotta:

Just nu vill jag gärna ha Viva la Diva Nudie, som lär vara som Urban Decay Naked 2. Viva la Diva hade även en mindre palett för 99:-, vet inte om den heter nåt speciellt, kollade bara hastigt på Åhléns häromdagen. Men där var många fina användbara färger i den. Jag har aldrig testat märket, men tror det är helt ok.

Svar: Nudie har jag hört ska vara JÄTTEbra, har varit sugen på den jag också men måste till Sverige för att kunna köpa den.
Anna

7 Dess/Drömteori:

Vill också ha Joy to the girls!

Kommentera här: