China Glaze - On the Horizon (Feather Effect 2013)

Jag har fått hem ett lack från China Glaze's kollektion "On the Horizon" så jag tänkte att innan vi kikar på en NOTD med lacket så kikar vi på promobilder! Kollektionen innehåller sex lack med en så kallad "Feather Finish" som jag bäst kan beskriva som multifärgade string-glitter utan "glitter", glittrena är alltså matta. Lacken kan köpas hos NK i Stockholm och Göteborg samt hos eleven.se och kostar 98 kr/stk.
 
 
Lacken ser lite indie-aktiga ut än vad China Glaze normalt skapar men som vanligt så är jag lite tveksam över string-glittret som kan se väldigt barnsligt ut om man inte matchar dom på bästa sätt.
 
Vad tror ni? Hit eller miss?
 
 
Party Fowl, Flock Together och Flying South
 
You're a Hoot, Light as a Feather och All a Flutter

Kommentarer:

1 Aidas MakeUp:

Jag gillar verkligen att CG börjar våga mer, de har varit lite för fega kan jag tycka.

Svar: Tycker också det är kul!
Anna

2 kerstin:

Jag tycker detta är himla spännande! Har t o m hunnit testa, men inte hunnit blogga.

3 Maria:

Jag gillar dessa bra mycket mer än IsaDoras variant.

Svar: Tror det kan vara för att dom inte är lika glittriga som Isadoras och smälter in med krämlack bättre, eller vad tror du?
Anna

Kommentera här: