Mac - Maleficent (Disney Vår 2014)

 
Det dök upp en pressrelease med spännande information om att Mac i samarbete med Disney släpper en kollektion vid namn Maleficent samtidigt som Disney's nya film med samma namn utkommer. Angelina Jolie spelar Maleficent, den onda disneydrottningen som faktiskt redan har gästat Mac med Venomous Villains-kollektionen 2010. 
 
Jag har inte några bilder men jag har fått info om att kollektionen kommer innehålla 11 produkter med produkter till naglar, ögon, ansikte och läppar. Jag har inte heller ett specifikt släppdatum men jag kan tänka mig att produkterna släpps runt Mars när filmen också utkommer. Eftersom jag inte köpte några produkter från Venomous Villains så är jag helpepp på Maleficent's kollektion och hoppas på iallafall ett lila läppstift! Nedan har vi Maleficent's produkter från 2010, jag hoppas att färgskalan fortfarande blir lite murrig och mystisk. 
 
 

Kommentarer:

1 FruVesa:

Låter intressant!

Svar: Väldigt tycker jag!
Anna

2 Lackert:

Åh wow ser ju ut att vara massa snygga produkter, vilka härliga starka färger :) helt klart intressant

Svar: Produkterna är från Mac's samarbete med Disney 2010, jag tvivlar på att produkterna är dom samma! :)
Anna

3 Maria:

Åh, gud vad stencoolt! Älskar detta konceptet och måste se filmen.

Svar: Ja jag är också helpeppad på filmen, Maleficent är stencool!
Anna

4 Nina:

Åh vilket fantastisk snygg!!! Älskar Macs tolkningar av filmer, seriefigurer osv. Måste såklart köpa några av produkterna när de släpps. Tycker rougen och läppstiften var riktigt snygga.

Svar: Produkterna är som sagt från Mac's förra kollektion med Disney från 2010 (Venomous Villains). Produktbilder till Maleficent kollektionen är inte släppte ännu.
Anna

Kommentera här: