Recension: Sephora "Lemon Verbena" Creamy body wash

 
En av dom få grejerna jag köpte med mig hem från Stockholms-trippen var denna citrondoftande godbit från Sephora. Doften heter "Lemon Verbena" och är en krispig blandning av fräscha citroner och lite sötma, nästan som en citronpaj. Själva produkten är vad Sephora kallan för en "Creamy Body Wash" och löddrar bra samtidigt som huden blir mer återfuktad och len än med andra duschkrämer.
 
Jag gillar den här himla mycket, citrondofter i duschen om morgonen fungerar bättre än kaffe för mig. I överlag gillar jag inte när doften sätter sig i huden hela dagen, för då kan jag inte välja fritt mellan mina parfymer. Denna sitter i en timme eller två men försvinner sedan gradvist på ett mysigt sätt och gör att man får mer frihet när det kommer till parfym.
 
Nästa gång tar jag med mig en större väska så att jag kan länsa Sephora!
 
Pris: 30 kr
Mängd: 140 ml
Finns hos: Sephora
Mitt betyg: 5/5.

Kommentarer:

1 Ninni:

Åh, precis en sån tub ligger ju oöppnad i mitt förråd, men inte länge till.

Svar: Den är så himla mysig och somrig, testa!
Anna

2 Nailtastic:

Gillar också denna! Just nu använder jag Blueberry-varianten, den är också underbar! :-)

Svar: Har Blueberry som parfym, mysig doft!
Anna

3 Jessica:

Åh den måste jag verkligen pröva! Får ta mig till sephora i morgon, bra pris var det också. Super bra tips!

Kommentera här: