NOTD - China Glaze "Deviantly Daring"

 
 
En av produkterna jag testade till Daisy Beauty Awards var ett av lacken från China Glaze's Bohemian Lustre Chrome kollektion. Deviantly Daring var lacket jag fick hem, på promobilderna skiftar det mellan turkost och mörkt blått och i flaskan ser det likadant ut som på promobilderna. På naglarna däremot var det inte lika framträdande, utan såg helt enkelt bara ut som en skugga snarare än en duokrom effekt. Två lager lack krävdes för att lacket skulle vara täckande och eftersom formulan är relativt metallisk så var även borstdragen rätt framträdande (Dock inte bland det värsta jag sett, långtifrån).
 
Väldigt tjusigt och somrigt lack, men jag hade önskat att effekten var mycket starkare. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Dess/Drömteori:

Otroligt snyggt fastän effekten inte är så stark, det snyggaste av Bohemian Lustre-lacken!
Förresten, jag vet inte om du har skrivit något om det förut men mina päron ska till Danmark i sommar (Odense och Köpenhamn) och jag fick skicka med mig en önskelista, så jag undrar om du kan dra lite snabbt vilka märken som finns i Danmark men inte i Sverige eller som är mycket billigare där än här? :D

Svar: Gosh, Rimmel (Finns väl i Sverige men inte så utbrett), Sally Hansen, Inglot osv! Matas och Magasin är två bra ställen för skönhetsgrejer. Har skrivit en guide om skönhetsshopping i Danmark här: http://honi.blogg.se/2011/april/skonhetsguide-till-danmark.html
Anna

2 Elin:

Du fotar så fina bilder så jag tycker minsann det ser jättefint ut :)

Svar: Det är det också, bara inte det jag hade förväntat mig!
Anna

3 Bam:

Gör inget att effekten inte är så tydlig, älskar det ändå. Åkte upp på min Wantie-lista direkt!

Svar: Naeh bara man inte förväntar sig någon storslagen duokrom effekt så kan man nog se bort från att den är obefintlig, lacket i sig är ju tjusigt!
Anna

4 Älvorna och Alvernas Land:

Åhhhh så underbara bilder du tagit på det här lacket! Helt klart det bästa jag sett,lacket i sig är ju supersnyggt det med :-D

Svar: Åh tack fina du, vilka gulliga ord :-)
Anna

5 Maria:

Jag tyckte det såg tjusigt ut, har precis köpt mitt första china glaze ur deras glitz kollektion, älskar det!

Svar: Är sugen på ett par av Glitz lacken jag också men just nu lockar neoner lite mer faktiskt.. Och Chanel Taboo..!
Anna

6 Wysteriia:

Väääääldans tjusigt!

Svar: Taaaack <3
Anna

7 Aidas MakeUp:

Jag gillade denna starkt!

Svar: Mycket tjusig!
Anna

Kommentera här: