Isadora - Sugar Crush 2013

 
Texturlack med sandfinish verkar vara det senaste i nagelvärlden och nu släpper vårat Svenska Isadora också en  kollektion vid namn Sugar Crush som är glittriga texturlack med sockrig sandpapperfinish. Med Sugar Crush kommer det 10 nya lack i härliga sommarfärger. Jag är personligen helsugen på Coral Crush(Ett MÅSTE!) och Pool Crush, men dom andra lacken ser inte ut att gå av för hackor heller. Det blir spännande att se hur dessa mäter sig med lack som OPI's Liquid Sand lack eller China Glaze's Texture lack.
 
Vad tycker ni om Sugar Crush lacken? Är denna slags texture-lack något ni kan tänka er?
 
128 Ocean Crush, 126 Sky Crush,130 Pool Crush, 110 Turqoise Crush och 100 Diamond Crush
 
122 Love Crush, 124 Coral Crush, 106 Pink Crush, 104 Purple Crush och 120 Candy Crush

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Tycker de ser helt underbara ut och skulle kunna tänka mig flera stycken av dem....;-)

2 Ellet:

Jag är så på! 4-5 stycken vill jag titta närmare på.

3 Älvorna och Alvernas Land:

Alla ser jätteläckra ut,..och jag är den som gillar sandfinishen jättemycket.
Men just Isadoras får jag avstå för deras pensel och jag kommer inte överens :-(
Så jag håller mig till Opi,Zoya,China Glaze och Nails Inc sandlack i stället. Jo,Opi har ju en bredare pensel,men inte såå bred så det funkar ändå!

4 Elin:

Jag ska gå på jakt efter dem idag! Jag vill ha Candy Crush, Ocean Crush, Coral Crush och kanske Love Crush :P

5 Aidas MakeUp:

May I borrow your pics Anna (länkar givetvis)? ÄLSKAR denna kollektion. Amaagaad!

Svar: Absolut!
Anna

6 Ifrith:

Jag är helsåld på texturlack. OPI är ju som bekant lite väl dyra så detta var roliga nyheter! =)

7 Sandra - nagellacksnörd:

Har testat Coral Crush och det är helt AMAZING! Har dessutom Ocean Crush som väntar på testning. Gillar finishen oväntat mycket! Väldigt fina lack det här :)

8 Sofie:

Jag är ju helsåld på texturlack efter att ha skaffat mig nästan varenda en som OPI har släppt så jag är självklart helsåld på dessa också!

När jag såg bilderna så var det Pool Crush som sålde mig men när jag stod i affären var det Ocean Crush som lockade mest och herregud så fint det är, ser verkligen ut som ett glittrande hav och jag är kär! Dock hade det betydligt sämre hållbarhet än de från OPI...

Nu kommer jag vänta på swatch-bilder innan jag bestämmer mig om jag ska köpa fler, skulle egentligen vilja ha alla direkt men då pengarna inte räcker så långt just nu så känns det bäst att vänta på swatches! ;D

9 Maria:

Supernöjd med min coral crush som det finns swatches på i bloggen, köpte även sky crush och ska testa inom det närmsta, älskar struktur lack!

Kommentera här: