NOTD - O.P.I "Can't find my Czechbook"

 
 
 
Jag hade lust till något somrigt och fräscht så när jag plockade fram "Can't find my Czechbook" ur lådan med otestade lack så kändes det bara helt rätt. Lacket är ljust blått men har en slags dammig underton som jag älskar. Jag har haft ett kaosartat jobbmaraton och naglarna bröts av en efter en, så jag bestämde mig för att bara kapa av skiten och hoppas nu på speedy recovery. Nagelbanden ska vi inte prata om...
 
Lacket som kom med Euro Centrale kollektionen täcker på två lager, och på bilderna har jag inte överlack. Sommarfräscht! Påminner mig om poolvatten.

Kommentarer:

1 Louise:

Härlig färg!

Svar: Helt enig!
Anna

2 Emma / Nail Lacquer Love:

Jag älskar det här lacket. Det är en så fin blå och jag gillar verkligen den där lite dammiga känslan över det.

Svar: Ja dom helt klarblå brukar inte vara min stil, det ska vara något lite mer udda innan jag kan totalälska det!
Anna

3 Beautybylinda :

Såå fint :) mitt står och väntar på att bli testat :)

Svar: Tror du kommer gilla det, det är så himla tjusigt :)
Anna

4 yasmine modell mamma och fru:

glad påsk
kram

Svar: Tack detsamma!
Anna

5 Elin:

härlig färg!

Svar: Tack!
Anna

6 Stephanie :

VILL.HA!!

Svar: Överraskande tjusigt!
Anna

7 victoria:

fin fint!

Svar: Tack!
Anna

8 JUNITJEJ:

Vilken snygg färg!

Svar: Var lite överraskad faktiskt, den är finare på naglarna än i flaskan!
Anna

9 Ann-Sofie:

En underbar färg!! :-)

Svar: Jaa!
Anna

10 Marie Bergman:

Galet snygg färg =)

Svar: Tack!
Anna

11 Dess/Drömteori:

Det här är såå snyggt, tycker jag som egentligen inte ens gillar blå lack..

Svar: Jag är egentligen inte heller så himla förtjust i blått men vissa mörka navyblå nyanser och några lite mer udda blå (Som denna typ) fångar verkligen mitt intresse!
Anna

12 Tilde:

Snyggt! Vart finns det och hur mycket kostar det?

Svar: Finns lite överallt, Kicks brukar väl ha OPI och eleven också för den delen. Jag köper mina på eBay då dom är hälften så dyra.
Anna

13 Aidas MakeUp:

Åh, lacket ger mig sommarbegär!

Svar: Jaaa! Ligga och slappa utomhus och bada och mysa, längtar.
Anna

14 Sandra - nykär och nagellacksnörd:

Riktigt snygg blå! Som sånt havsvatten man inte tror kan vara så blått på riktigt

Svar: Precis!
Anna

Kommentera här: