New in: Essie Summer Neons 2013

 
Här i slutet av Maj släpptes Essies sommarkollektion Summer Neons som består av sex knalliga lack i härliga sommarfärger. Lacken finns hos Kicks och kostar 129 kr/stk eller betydligt billigare via webbshoppar i utlandet (Jag köper oftast via eBay). Jag har fått hem hela kollektionen och vill såklart visa er alla godingar, NOTD's kommer snarast! Jag är mest sugen på att sätta tänderna (Eller naglarna) i orangea Saturday disco fever eller det knallrosa Bottle service. Ser du något du gillar?
 
Kollektionen består av:
- Gröna Shake your $$ makers
- Blåa Bouncer, it's me
- Knallrosa Bottle Service
- Ljusrosa Boom boom room
- Orangea Saturday Disco Fever
- Lila Dj play that song

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Åhhh sååå vackra. Jag gillar ju alla!! :-)

Svar: Jag också ;)
Anna

2 Älvorna och Alvernas Land:

Helt uuuunderbara,ska bli roligt att få se swatches av allihop :-D

Svar: Visst är dom fina!
Anna

3 FruVesa:

De ser så fina ut i flaskorna men av de swatcher jag har sett än så länge så känn det inte "riktigt" neoniga...

Svar: Håller helt med, klassiska neoner är dom absolut inte men fina knallfärger. Några av dom verkar dock vara himla skira så vi får se hur mina kommande NOTD's ser ut :-/
Anna

4 Beautybylinda:

Jag gillar det ljusrosa och det knallrosa bäst tror jag :)

Svar: Det knallrosa är fint!
Anna

5 Dess/Drömteori:

Ja, DJ play that song!

Svar: Lila är så läckert!
Anna

6 Maria:

Åh, den gröna, vill ha!

Svar: Ska testa det snart tror jag, det var väldigt skirt när jag swatchade det på en swatch-sticka dock så jag är inte helt hundra på hur bra resultatet blir :-/
Anna

Kommentera här: