EOTD - Warrior

 
 
 
Jag hittade dessa bilder på kameran, jag måste ha varit lite för självkritisk för jag kommer ihåg att jag tänkte "Aldrig i livet att dessa kommer upp på bloggen" då. Varför vet jag inte för jag tycker att sminkningen är riktigt cool och knallig, så det är väl på plats att jag delar med mig!
 
Produkter:
Lily Lolo Prime Focus
Sleek I-Divine Acid palette
GOSH Velvet touch eyeliner Blue Lagoon
Mac e/s Omega (Ögonbryn)
Mac e/s Shroom (Highlighter)
Makeupstore Cake Eyeliner Black
Oriflame Hyperstretch Mascara

Kommentarer:

1 Dess/Drömteori:

Ja, mycket cool indeed!

Svar: Tack fina <3
Anna

2 Sandra - nagellacksnörd:

Jag tcker att du gör så himla coola sminkningar! Skulle inte våga mig på det själv, men det är roligt att få inspiration till mer färg!

Svar: Man behöver ju inte köra lika all-out som jag gör tänker jag :-) En färgklick under ögat med en pastellfärg eller något liknande kan ju passa till vardags t.ex!
Anna

3 Sofie:

Verkligen cool, du gjorde rätt i att lägga upp den! :D

Svar: Tack! Ibland blir man blind när man sitter och stirrar på det man själv har gjort i flera timmar, och självkritisk.. :p
Anna

4 Aidas MakeUp:

Jättefiiiint!!

Svar: Taaaack!
Anna

Kommentera här: