EOTD - Sounds like noise

 
 
 
 
Jag har ju fått hem en massa spännande färgade mascaror så jag tänkte att jag skulle se om det gick att göra en look som inte var för uppenbar med en färgad mascara och detta var det jag kom fram till. Tonerna går i blått och lila med en mörk gradient på vattenlinjen och vitt/blått både på rörliga locket och under ögat och så den tjusiga knallblå mascaran från Anastasia Beverly Hills på fransarna. Dom nedre fransarna lät jag vara naturliga just för att undvika att det blev för mycket.
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Sleek I-Divine Mattes v2 palette
Makeupstore Cake Eyeliner - Black
Anastasia Beverly Hills Hypercolor Brow & Lash Tint - Electric Blue
Mac e/s Shroom
Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo - Caramel

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Riktigt läckert! :-)

Svar: Tack <3
Anna

2 Julia, Junes abstracts:

Så jäkla snyggt med blå mascaran!

Svar: Tack fina! Tycker det ger ett så udda intryck :-) Gillar't!
Anna

3 Blowfish:

Älskar detta, super läckert!

Svar: Tack!
Anna

4 Maria:

Nej vad fint! Älskar mascaran, ser ut att vara väldigt rik på pigment! Är du nöjd med den?

Svar: Hade absolut inga problem med den, rik på pigment och byggdes extremt enkelt upp till full täckning. Hade inte några problem med smulor eller liknande heller!
Anna

5 Dess/Drömteori:

Å så snyggt, blir sugen på att testa blå mascara.

Svar: Maybelline har också ett gäng, Isadora likaså!
Anna

6 ♦ • . josefine - skönhetsblogg:

snyggt! så underbara färger

Svar: Tack!
Anna

7 Omygloss:

Oh gosh! I love it!!

Svar: Tack fina du! Älskar ju mina färger ;)
Anna

Kommentera här: