Recension: Sephora Tattoo me! Skull

 
Sephora har ju som ni säkerligen vet allt möjligt roligt under skönhetshimlen, inkluderat några lite mer udda grejer såsom denna Tatueringspenna med dödskallemönster. Tatueringarna stämplas på och kan tvättas bort när man inte vill ha dom på huden mer, antingen med tvål och vatten eller med sminkborttagning. Utöver dödskalle-mönstret som jag har fått hem så finns det även en penna med stjärn- och ankarmönster.
 
Har man barn eller ska på temafest kan detta nog vara en rolig grej men stämplarna är inte vattenfasta och kan gnuggas av relativt lätt om man blir svettig eller kommer i kontakt med något fuktigt. Jag hade gärna önskat att dom satt bättre och att stämplarna var vattenfasta så att dom faktiskt satt kvar till man själv valde att ta bort dom.
 
Barnsligt, ytterst underhållande och ack så rolig ide men inget man kan få användning för så himla ofta egentligen (Om man nu inte har barn, vill säga).
 
Finns hos: Sephora
Finns i: Tre mönster (Ankare, dödskalle och stjärna)
Mängd: 2,5 ml.
Pris: 8 dollar, men ingen aning om svenska priser
Mitt betyg: 2/5.

Kommentarer:

1 SaintBella Beauty - smink och naglar:

Haha vilken cool grej! Jag hade älskat den när jag gick i åttan och hade min döskalleperiod. Synd att den inte var mer vattenbeständig. Kanske man kan pudra under och på den för att få den att hålla? Eller kanske lite skuggprimer.

Svar: Jag testade med lite olika tekniker men så fort jag satte ett finger på den så gnuggades den bort :-/ Mycket synd att den inte är mer vattenresistent.
Anna

2 Elin:

Haha, söt men när ska man använda den liksom? :P

Svar: Bra fråga!
Anna

3 Emma:

Kanske inte något måste precis... :)

Svar: Njaeee :p
Anna

4 frida svensson:

ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. det finns verkligen allt för alla i skönhetsvärlden! =)

Svar: Det tycker jag är bra, så har man ju mer att välja mellan :D
Anna

Kommentera här: