Make Up Store Jelly Collection 2013

 
Jag har fått hem en hel del produkter från Make Up Store på sista tiden och idag tänkte jag visa er dom produkter jag har fått hem som är del av kollektionen Jelly som släpps i Augusti. Kollektionen är inspirerad av filmstjärnor från 50-talet, lavalampor och en modern version av Marilyn Monroe och innehåller en hel del spännande produkter. Jag kommer kika närmare på produkterna i separata inlägg då det annars blir allt för långrandigt. Utöver dessa produkter så finns det även en Cybershadow i färgen Baby Doll, caviar-pärlor i en rosa nyans och en sminkväska i kollektionen.
 
Det här är verkligen en kollektion för mig, färgglada ögonskuggor, kroppsprodukter som ser ut som godis och jelly-läppstift. Jag har endast testat den marmorerade ögonskuggan ännu men kan rapportera att den är en fin klar grön färg som är både välpigmenterad och lättjobbad, ser fram emot att testa resten och rapporterar så snart jag kan. Hojta gärna till om ni ser något ni gärna vill att jag kikar närmare på först.
 
Lipstick - Jelly Sheer (?? kr)
 
Cybershadow - Jelly (135 kr). Microshadow - Giallo Damasco (140 kr).
 
Nailpolish - Christian & Shazia (130 kr).
 
Slim Lipstick - 403 Matte (175 kr). Lipgloss Wand Duo - Orchid (145 kr).
 
Splash Swirl Body Lotion - Coffe & Honeysuckle, Apple & Pear, Redberries & Vanilla (155 kr)

Kommentarer:

1 Sofie:

Måste ha det där läppglanset alltså... Spelar nästan ingen roll hur det ser ut på läpparna, haha! Så himla härlig ju! :D

Svar: Ja det är så fint i förpackningen att man nästan tuppar av :-)
Anna

2 Beautybylinda :

Jag är sjukt sugen på Läppstiftet :)

Svar: Visst ser det tjusigt ut!
Anna

3 Ann-Sofie/Colour it:

Älskar nagellacken och bodylotions, de ser sååå underbara ut i förpackningarna. :-)

Svar: Den gröna bodylotion är jag jättesugen på att testa.. Mmm!
Anna

4 SaintBella Beauty:

Alltså läppgrejerna! Hur kan det vara att man har tusen läpprodukter men ändå lyckas hitta mer man MÅSTE ha?

Svar: Fniss! :p Jag känner lite samma med ögonskuggor, tror jag har ögonskuggor i alla möjliga färger just nu men hittar alltid mer jag vill ha..
Anna

5 Maria:

LÄPPSTIFTET!!!!!!

Svar: Jaaaaa!
Anna

6 Sofie:

Läppstiftet på den första bilden!

Svar: Det ser himla fint ut, transparent orange med lila, rosa och magentafärgade glitterbitar :-)
Anna

7 Agnes:

Supermycket fint ju!

Svar: Verkligen!
Anna

8 Elin:

Alltså, swirlsen ser helt otroliga ut!

Svar: Eller hur!? Helt fantastiskt fina grejer!
Anna

9 kerstin:

Skuggorna och stiften ser otroligt härliga ut!

Svar: Tycker att det matta läppstiftet verkar himla intressant!
Anna

Kommentera här: