NOTD - Kiko "401"

 
Jag har en väldigt gullig italiensk väninna som heter Francesca som går på samma universitet som jag gör. När hon åker hem till Italien så brukar hon ta med sig något spännande italienskt, med variation från mat såsom choklad och ost, eller nagellack och smink från italienska märken.
 
När hon var hemma över jul så köpte hon med sig ett av Kiko's holografiska nagellack, nummer 401. Turkos goding som ser helt fantastisk ut på naglarna och täcker med två lager. Love it, och helt klart perfekt såhär till Holo-fredag!

Kommentarer:

1 Ana Zagreb:

Fint!!!

Svar: Tack!
Anna

2 Anna T - Nörd & Filmskapare:

Riktigt riktigt snyggt :D!!

Svar: Håller helt klart med! Holo-lack är nog min favorit :-)
Anna

3 Stephanie:

coolt nagellack! :)

Svar: Tack!
Anna

4 Malin Wederberg:

Vad fin färg!

Svar: Helt enig!
Anna

5 Sara:

Fräck färg! :)

Svar: Tack! Jag tycker den är himla snygg jag också.
Anna

6 kerstin:

Himla fint! Lite Kiko-lack skulle man ju gärna lägga vantarna på :)

Svar: Ja jag blir alltid lika glad när hon kommer tillbaka till Danmark med såna här godingar :-)
Anna

7 Lovisa:

Snyggt! Många glittriga nagellack har ju inte så bra täckningsgrad, men detta var toppen!

Svar: Det är för att det inte är ett glittrigt lack(Fast glittrar gör det!), utan ett holografiskt lack! Det är egentligen som ett vanligt nagellack med regnbågspigment :-) Himla tjusigt, må man säga.
Anna

8 Clara:

ÅHHH JAG VILL HA!! DT VA SUPERSNYGGT JU!!

Svar: Det är så himla vackert!
Anna

9 Stephanie:

Amazing! Gud va snyggt!

Svar: Håller med!
Anna

10 aina [fotoblogg]:

Himla snyggt nagellack :)

Svar: Ja man blir nästan bländad :)
Anna

11 Ann-Sofie:

Blåa hololack är så vackra! :-)

Svar: Ja jag gillar speciellt när dom drar lite mot det turkosa :-)
Anna

12 Mia:

Supersnyggt! :)

Svar: Tack!
Anna

13 Sminkan:

jag har det jag med och det är jättefint!

Svar: Tror det kommer bli en favorit till sommaren :-)
Anna

14 Sandra:

Fantastiskt fint! Är konstigt nog inte så extremt förtjust i holos, men om de är så här starka i färgen så älskar jag dem! Skulle verkligen vilja se dem i Sverige jag med...

Svar: Ja just dom som är helt bleka i färgerna kan ibland kännas lite tråkiga, holo ska ju verkligen vara ett blickfång och det är detta absolut!
Anna

Kommentera här: