NOTD - Essie "Beyond Cozy" Vinter 2012

 
Bildspam! Detta lack blir bara vackrare och vackrare ju längre man kikar på det. I flaskan ser det ut som att det drar mer mot guld, men på naglarna är det mer silvrigt än något annat. Riktigt läckert glitterlack som verkligen gnistrar när ljuset ligger på. 
 
På bilderna har jag två lager, det täckte utan problem och det var inte heller några direkt stora problem med borst-drag i ytan. Överraskande nog så gillar jag detta mer än röda glittriga Leading Lady från samma kollektion. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 jenny:

Super fint!

Svar: Tack!
Anna

2 kerstin:

Gillar!

Svar: Visst är det tjusigt, tänkte nog att det var något för dig :)
Anna

3 Linda Cathrine Liljemalm:

Supersnyggt!! Har letat efter ett riktigt silvrigt lack, så blir nog att kolla om jag hittar det där här i stan

Svar: Jag skulle beskriva det som ett varmt silvrigt lack, det är himla läckert och lite udda!
Anna

4 Ann-Sofie:

Supersnyggt, men Leading Lady är snäppet snyggare! :-)

Svar: We can agree to disagree ;-) Jag är totalförälskad i detta.
Anna

5 aliengirl- art is my life:

Nagellacket är ganska snyggt, färgen silver älskar jag mycket. :D

Svar: Tack!
Anna

6 Therese Andersson:

Verkligen superläckert! Ha-begär på det!;)

Svar: Ja det är himla fint!
Anna

7 Ana Zagreb:

Älskar!!

8 Anonym:

Snyggt!

9 Y A S M I N E:

Jättesnyggt verkligen! Jag önskar bara att jag också kunde ha långa naglar, som inte flisar sönder...

Svar: Har du testat att olja naglarna med jämna mellanrum? Det funkade för mig, mina naglar är normalt jättetorra och flisade sig lätt men efter jag började med olja är dom mycket bättre i kvalitet :)
Anna

10 Sophie:

Jättefina verkligen :D

Svar: Tack!
Anna

11 Iia:

Supersnyggt!

Svar: Tack!
Anna

12 Sofia:

Verkligen snyggt :-D

Svar: Tack!
Anna

13 linnea:

va snyggt!!

Svar: Tack!
Anna

14 frukallgren.blogg.se:

så snyggt!

Svar: Tack!
Anna

15 Emma:

Ett glitter lack som jag gillar!

Svar: Ja men det är någon slags konstig hybrid mellan ett skimmerlack och ett glitterlack, jätteudda! Det är typ som att någon smulat ner miljoner små bladguldskorn i en lackbas!
Anna

16 Stephanie:

Amagad va snyggt! Lätt nästa lack jag köper!

Svar: Jag blev verkligen positivt överraskad! Dom är billigare på ebay förresten, där kan man fynda mycket :)
Anna

17 BeautybyAngelica:

Gud vad fint!!:)

18 Louise (Nailedit):

Coolt! Hur är penseln på det här lacket? Är det den nya penseln?

Svar: Det är det, det är den nya wide-brush-borsten i alla lack i denna kollektion vad jag har sett iallafall. Tyckte den funkade bra!
Anna

Kommentera här: