NOTD: Color Club "Cloud Nine"

 
Nu snackar vi regnbågar! Jag har ju tjatat om Color Club's urtjusiga holo-kollektion Halo Hues och köpte Cloud Nine för ett tag sedan. Cloud Nine har en rosa-lila bas och en riktigt linjär holografisk effekt med rejäla regnbågar. Helt klart nöjd med mitt köp.
 
Jag fuskar lite då detta inte är dagens manikyr utan nyårsmanikyren, men jag glömde helt att lägga upp bilderna efter att jag fotade. För att kunna visa er hela härligheten så har jag tagit bilderna i olika ljus, den första i lightboxen, den andra i direkt solljus och den tredje med blixt. Formulan var riktigt trevlig och torkade otroligt snabbt, jag har två tunna lager på bilderna men ett skulle säkert ha varit nog. 
 
Passar perfa, såhär till holofredag!

Kommentarer:

1 Pamsan:

Woooow! Alltså verkligen wow! Jag visar ett trist holo idag och blev så sugen på det du visar. Måste snart beställa några av Color Clubs varianter. Regnbåge it is liksom. :)

Svar: Jag är så sugen på att beställa fler, helst allihop.. Men jag brukar dra mig för att beställa fler än ett lack ur varje kollektion.
Anna

2 Emma / Nail Lacquer Love:

Oooh, så snyggt!

Svar: Helt enig!
Anna

3 Nailtastic:

Herregud, vilka galna regnbågar! Jättefint!

Svar: Ja jag hade egentligen bara väntat mig något i stil med CC-s gamla hololack för att undvika att beskriven men detta var ju helt extremt!
Anna

4 Ninni:

Det måste vara det perfekta hololacket!

Svar: Jag har iallafall bara fått mersmak, jag vill ha fler lack från denna kollektion :p
Anna

5 kerstin:

Sjukt fina bågar!

Svar: Riktigt rejäla bågar, dessutom :)
Anna

6 Ann-Sofie:

Wow, vilka regnbågar! Sista bilden är ju toksnygg....läckert!

Svar: Ja med blixt så får jag nästan till dubbla regnbågar, så galet är det!
Anna

7 Lotta:

Bara sååå vansinnigt snyggt!

Svar: Eller hur! Jag älskade detta, det var en perfekt nyårsmanikyr!
Anna

8 Sminkan:

Oerhört snygga bilder!

Svar: Tack :)
Anna

9 Stephanie :

Så snyggt!!

Svar: Tack!
Anna

10 Dess/Drömteori:

Det är ju fint, men känns som att jag skulle bli konstig i ögonen av att gå runt och titta på det hela dagarna :D

Svar: Om man sitter i direkt solljus eller starkt lampljus kanske man blir lite vimmelkantig men annars sticker det inte så mycket i ögonen faktiskt!
Anna

Kommentera här: