Recension: Nivea Lemon & Oil Duschgele

 
Jag är en extremt morgontrött människa, och det kan vara svårt för mig att komma upp till jobb och skola ibland (Speciellt dom dagar då jag p.g.a jobb behöver kliva upp kl 05..). För att vakna till brukar jag ta en lite kyligare dusch med citrusdoftande duschkrämer som komplement. Nivea Lemon & Oil är en duschgele med citrongräsextrakt och små gyllene oljepärlor, och den doftar precis som namnet antyder fräscht av citron. 
 
Den löddrar bra, återfuktar helt okej men utför inte direkt några underverk (Utöver att väcka mig alltså, och det är ett underverk i sig ibland).. Jag kan inte låta bli att gilla den på grund av doften, men om den hade haft en annan doft så är jag inte säker på att så vore fallet. Doften i sig sätter sig inte i huden, utan verkar bara för stunden och tvättas bort när man sköljer huden. En bra duschgele, men inte fantastisk!
 
Pris: 35 kr.
Finns hos: T.ex Åhlens
Mängd: 250 ml.
Mitt betyg: 3/5. 

Kommentarer:

1 issa & fanny:

Fin blogg!
allt bra? <3

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: