New in: Essie - Vinter 2012

 
Beyond Cozy, Where's my chauffeur?, Butler Please, Snap Happy, She's Pampered och Leading Lady
 
Jag blev lite väl optimistisk igår, och när jag väl hade tid att ta bilder på gårdagens post så var det helt plötsligt noll ljus, så vi tar det idag istället! Igår dök det som sagt upp en mystisk avi som jag inte riktigt visste vad det var, så jag slet upp paketet när jag hämtat det och fann Essie's vinterkollektion i en fin kartonglåda. Nu har jag ju faktiskt beställt hem röda glittriga Leading Lady förra veckan så min bästa vän blir nog glad, för hon får adoptera mitt ebay-köp när det dyker upp.
 
Nu svamlar jag! Kollektionen består av sex lack, varav två är glittriga och fyra är krämlack. Lacken finns ute i butik från December, så om man är nyfiken kan man redan nu kolla in dom live!

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Många fina lack! Ser fram emot att se swatches! :-)

Svar: Några önskemål på vad du vill se först? :-)
Anna

2 JUNITJEJ:

Vilka fina färger!

Svar: Ja det finns ett par godingar här må man säga!
Anna

3 Malin Wederberg:

Snygga färger! :)

4 Sofia:

Fina färger! :-D

5 kerstin:

Jag blir mkt mer sugen nu efter dina flaskbilder än när jag sett promobilder tidigare.

Svar: Snabbswatchade dom två glitterlacken och kan bara berätta att Beyond Cozy impade mig riktigt rejält. Hur fint som helst! Ser lite guldigt ut i flaskan men drar mer åt silver på naglarna. Gillar den mer än Leading lady faktiskt, lite otippat!
Anna

6 alice :

snygga färger!

7 Malin:

Åh det röda glittriga ser ut att vara hur fint som helst!

Svar: Det är Leading Lady, det är himla tjusigt!
Anna

Kommentera här: