Isadora - Bella Vita (Vår 2013)

 
Så är det äntligen dags för alla vårkollektioner och som jag har längtat! Jag ÄLSKAR alla pasteller och dom mjuka fina nyanserna som alltid kommer till våren. Jag tänkte visa er Isadora's nya vårkollektion Bella Vita, en riktigt pastellig kollektion vars stjärna nog är den matta paletten Gelato som precis som namnet antyder påminner mig lite om en glass-disk. Jag är inte helt hundra på släppdatum eller priser men jag uppdaterar detta inlägg när jag fått den informationen. Edit: Kollektionen ska finnas ute från och med vecka 4, alltså denna vecka!
 
Själv är jag så sjukt sugen på paletten (Matta pasteller? Need!), den knallrosa läppennan och nagellacket Pistacchio. Ser ni något ni tänker kika närmare på?
 
Wonder Nail: 752 Macchiato, 753 Rosette, 754 Bella Vita och 755 Pistacchio.
 
Eye Shadow Quartet: 49 Gelato
 
Jelly Kiss: 60 Ballerina, 62 Cappuchino och 63 Biscotti
 
Perfect Lipliner: 62 Nude Skin och 29 Candy Pink
 
Flex tip eyeliner: 80 Carbon Black och Precision Mascara: 10 Deep Black
 
Inliner Kajal: 50 Satin White och Eyebrow Lifter: Highlight Pen
 
Perfect Powder Blusher: 06 Pink Blossom och Moisturizing Lip Gloss: 41 Noisette

Kommentarer:

1 Sofie:

Är sugen på att lacken förutom Macchiato, Jelly Kiss Ballerina och den rosa läppennan!

Svar: Jelly Kiss Ballerina ser så himla tjusigt ut, det påminner mig om ett jag redan har faktiskt (Kan inte komma ihåg namnet!).
Anna

2 Omygloss:

Rosette-nagellacket, den rosa läppennan, highlight pen och rouget gör mig himla sugen! Bra kollektion!

Svar: Highlightpennan har jag fått hem, det ska testas!
Anna

3 Frida Skoglund:

Älskar!!! Alla produkter ser så mysiga och fina ut, jag längtar till våren :)

Svar: Jaaaa jag älskar pastellerna! Jag längtar egentligen aldrig till våren, för då drar pollenhelvetet igång igen men pastellerna väger upp det lite ;)
Anna

4 Linda:

Väldigt trevlig kollektion :) jag är sugen på det gröna och det rosa nagellacket och highlighter pen :)

Svar: Det gröna lacket ser himla fint ut, jag har varit så sugen på något liknande.
Anna

5 Ninni:

Och jag tänker varje år - nej inte pastellfärgade skuggor och lack nu igen! Däremot är jag sugen på läpp-produkterna och eyebrow liftern.

Svar: Eyebrow liftern överraskade mig väldigt positivt, den gillar jag jättemycket!
Anna

6 Lotta:

Känner mig lite udda, men detta lockar mig inte alls. Har redan sett det i butik, min lokala parfymeributik är rätt snabb på att ta in nyheter, tycks det.
Kanske ändrar jag mig med något av det, när jag har kikat och tittat mer, man ska väl aldrig säga aldrig!

Svar: Jag är bara mer pepp nu när jag fått hem några av produkterna! Återstår dock att se hur impad jag blir över dom när jag väl testat dom :p
Anna

7 Dess/Drömteori:

Blushet och läppglansen är det enda som lockar mig, är så blek att pasteller knappt syns på mig :P

Svar: Jag är blek som ett lakan, och på mig syns dom iallafall tycker jag :-) Det är mest därför jag gillar pasteller, man kan tona ned dom så att dom blir lite skirare på locken och fokusera på läpparna istället!
Anna

8 Eva på IsaDora:

Kul att du gillar Bella Vita! Kollektionen finns i butik från denna vecka (v. 4), med undantag för några fackhandlare som haft den framme någon vecka.

Svar: Perfekt, tack för info!
Anna

Kommentera här: