EOTD - Double up!

 
Helt vanlig eyeliner kan kännas lite tråkigt ibland, så jag poppade upp sminket lite och körde på tvåfärgad eyeliner i metalliskt rött och matt svart. I globlinjen körde jag på matt ljust brunt i form av Omega från Mac, och jag gick all out med mascara på fransarna. Det kan vara så att det dyker upp ett till inlägg senare i dag, för jag ska och hämta ut ett mysteriskt paket som jag inte har en aning om vad det innehåller (Spännande!). Edit: Inlägg kommer imorgon! 
 
Produkter: 
Too Faced Shadow insurance Lemon drop
Gosh Eyeshadow Stick - Love that beige
Gosh Effect Powder - Fox
Makeupstore Cake Eyeliner - Black
Mac e/s - Omega
Mac e/s - Shroom
Maybelline Master Shape brynpenna - Dark Blonde
Idun Minerals mascara - Silfr

Kommentarer:

1 Lojs:

Gillart!

Svar: Jag också! Tror jag ska försöka mig på ett par fler kombinationer.
Anna

2 H:

Supersnyggt!

Svar: Tack gulle!
Anna

3 Josephine:

Riktigt snyggt! :D

Svar: Tack!
Anna

4 Lotta:

Snyggt! Tror jag snor idén, fast jag fegar lite och tar nån annan färg...
Låter spännande med paketet!

Svar: Man skulle ju lätt kunna köra brunt och svart istället, så blir det lite mer neutralt men ändå lite "extra" om man säger så :-)
Anna

5 kerstin:

Wow vad fint!

Svar: Tack!
Anna

6 Aidas Make Up:

Sååååå snyggt, gaaah!

Svar: Taack! <3
Anna

7 Sminkan:

OOooooh! Galet snyggt!!!!

Svar: Ja och sen tyckte jag att det var skitsmart att gå och få brynen fixade, tro sjutton att eyelinern blev sabbad av vattniga ögon. SUCK!
Anna

8 Tezzilicious - A Nail And Beauty Blog:

Det här var riktigt coolt och gav en snygg effekt <3 :D

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: