Nyheter från svenska Idun Minerals

 
Svenska mineralmärket Idun Minerals släpper lite nya produkter för att komplettera sitt redan stora sortiment. En av nyheterna var att det släpps fyra nya nyanser av deras mineralfoundation, och jag som är så blek att jag inte kunnat hitta en match i deras tidigare färgutbud blev nyfiken på den extremt ljusa färgen "Jorunn".
 
Jorunn kommer definitivt att recenseras snarast, jag har redan testat den idag under ett 6-timmars jobbpass och tyckte att den satt bra och höll riktigt bra under dagen. Mer detaljerad info och recension kommer alltså när jag har lite mer kött på benen.
 
Idun Minerals skickade även ett ex av deras nya läppglans som precis som jag heter Anna. It was meant to be! Anna är en rolig blandning av rosa och korall, och känns trevligt på läpparna. En swatch på läpparna finner ni nedan! Har ni testat något från Idun Minerals? Har ni några favoriter?
 

Kommentarer:

1 Omygloss:

Anna och Hallon-rouget är mina nya favoriter från Idun!

Svar: Är också jättesugen på Hallon-rouget!
Anna

2 Ann-Sofie:

Såå snyggt!! Jag köpte nyligen deras kajal som är superbra, den har en perfekt skumgummi sak som du kan sudda ut med i ena änden, den är riktigt bra.

Svar: Spännande, har inte testat några av deras kajaler!
Anna

3 Marie:

Ohh snygga läppar =D

Svar: Tack!
Anna

4 Beautybylinda :

Läppglanset ser väldigt fint ut :) jag har bara testat deras ögonskuggor men de gillar jag :)

Svar: Dom gillar jag också, är positivt överraskad av foundationen också!
Anna

5 missladyfashionista:

Åh! Är de värt hypen?

Besök gärna min skönhetsblogg!
www.missladie.devote.se
Hudvård, smink och hårvård på ett ställe!

6 Lotta:

Så snyggt! Perfekt sommarfärg! Jag gillar gloss som har färg så det syns. Behöver inte vara jättemycket färg, men ändå att man ser skillnad med naturella läppar. Detta måste jag nog köpa!

Svar: Samma här, tycker det är en bra blandning mellan pigment och en naturlig look!
Anna

7 Dess/Drömteori:

grymt härlig färg på läppglanset.

Svar: Älskar det!
Anna

8 Andréa:

Åh vilken fin färg på läppglanset!

Svar: Ja det är så himla vackert!
Anna

9 kerstin:

Mycket snyggt! Kul att se Anna på Anna :)

Svar: Fniss! Ja det är kul att hitta läppglans med samma namn som en själv :p
Anna

10 Aidas MakeUp:

Vilken fantastisk nyans på läppglanset, jag vill också ha ett läppglans som heter Aida =) Lyckos dig, att dessutom få en sådan smashing färg!!! I like it, we want Anna!!

Svar: Har varit lite avis på Purity som har egen nagellacksfärg (Zoya Purity) men jag har inte kunnat hitta någon Anna färg, så jag blev himla glad ;)
Anna

Kommentera här: