Video: Shopping från Sigma, RealTechniques, The Balm etc.

 
Jag har plockat upp lite produkter här och där och eftersom jag redan har fått min julklapp från min kära pojkvän (En ny fin kamera, Nikon d5100) så tänkte jag att jag skulle sätta den på prov också och jag tycker definitivt att kvaliteten är bättre!
 

Produkter i videon:
- Maybelline Color Show Brocades - Beaming Blue & Knitted gold
- The Balm - Mary Lou-manizer highlighter
- Sigma* Creme de Couture Macaron inspired blush - Blackberry Essence
- E.L.F Studio Blush Brush & Waterproof eyeliner pen (Black)
- RealTechniques* Fine liner brush
- 15 piece nail art brush set (pink) Köpta på ebay. 
- L'Oreal 3-in-1 purifying micellar solution
- Physicians formula - Powder palette Mineral Glow pearl "Translucent pearl"
- Sierra Bees organic lip balm Pomegranate

* Länkar i detta inlägg är Affiliate-länkar som ger mig en viss provision om någon av er köper en produkt via den.

Kommentarer:

1 Aidas MakeUp:

Amaaajgaaad vilken skillnad kvalitetsmässigt. I LOVE IT!!!! <3 Älskar dina videos <3

2 Aidas MakeUp:

Glömde skriva, Sierra Bees (madre bees? whatever) är de bästa någonsin! Blev min monthly favourites i somras! :)

3 Ninni:

Härlig video med härliga produkter och du är så söt! :-)

4 Andrea / Tasty Tips Blog:

Glöm inte att recensera Physicians formula! :D

5 Dess:

Du verkar så trevlig och kompetent! Och jag gillar också mary loumanizer :)

6 Maria:

Älskar lacken från Maybelline och har likt dig blivit helt galen i highlighters på sista tiden. Vilken fantastiskt snygg bas du har i videon, I like!

Kommentera här: