Fyra fina borstar från eBay

 
 
För några veckor sedan skrev jag ett inlägg med lite eBay-tips där bland annat detta set borstar var med. Nu har dom äntligen funnit fram till Danmark och jag har testat dom ett par gånger så jag tänkte berätta lite vad jag tyckte. 
 
Alla borstar är syntetiska och känns välproducerade och stadiga. Jag har tvättat borstarna två gånger för att se om dom skulle fälla men jag har inte upplevt något liknande ännu. Borsten med den platta toppen är genial till att applicera krämskugga med, man får till ett jämnt resultat utan att man behöver överblenda skuggan.
 
Dom två mer fluffiga borstarna har jag använt till att blenda ögonskugga med men jag har också upptäckt att dom fungerar ypperligt till att blenda ut concealer under ögat. Den mer spetsiga borsten använder jag för att antingen sota ut eyeliner runt ögat eller till att markera det yttre v-et på ögonlocket med en mörkare skugga.
 
I allt är jag YTTERST imponerad över detta borst-set som kostade små 4,80 dollar, eller i allt runt 30 spänn. FYND! Det enda negativa jag kan se med dessa är frakttiden. Är du nyfiken kan du hitta borstarna här. 
 
 

Kommentarer:

1 Ingrid:

Åh, nu blev jag ännu mer intresserad av borstarna än jag blev första gången du skrev om dom. Jag behöver några nya ögonborstar och speciellt nu när jag går hemma med föräldrapenning så lockar ju det braiga priset.

2 Dess/Drömteori:

tack för tipset!

Kommentera här: