OPI - Mariah Carey Holiday collection 2013

Det har börjat trilla in information om årets Julkollektioner så jag tänkte att vi skulle titta lite på en av dessa kollektioner idag. OPI har sedan tidigare ett samarbete med artisten Mariah Carey och även årets Julkollektion är ett sådant samarbete. "Mariah Carey Holiday collection" innehåller hela 18 lack med kräm, skimmer, glitter och Liquid Sand finish så det finns något för alla smaker. Lacken jag är mest intresserad av är glitterbomben "I Snow You love me", vamp-lacket "Cute little vixen" och Liquid Sand-lacket "Kiss me at midnight". Jag tycker att det är lite för många röda lack i en och samma kollektion men eftersom det är både klassiskt och anpassat för julens färgtema så tycker jag att det är helt okej (Om än inte så himla spännande). 
 
Lacken kommer ut i butik i mitten av November och kostar i sedvanlig ordning 150 kr/stk. OPI kan bland annat köpas på Kicks, Åhlens och eleven.se.
 
My favorite ornament, I Snow you Love me och Ski Slope Sweetie
 
 
All sparkly and gold, Wonderous Star och Warm me up
 
 
All I want for Christmas (Is OPI), Cute Little Vixen och Underneath The Mistletoe
 
 
 
In My Santa suit, Visions of love och Sleighride for two
 
 
Liquid Sand: Silent Stars go by, Baby please come home och Make him mine
 
 
Liquid Sand: It's frosty outside, Emotions och Kiss me at midnight

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

En väldigt fin kollektion tycker jag. Flera som ser läckra ut. :-) Ska bli kul att se swatches på dem. :-)

2 Ninni:

Wonderous star ser ju originellt ut tycker jag. Annars känns det som om jag vill se swatches på strukturerna för att avgöra. :-)

3 Stephanie :

Åh, blev jätte sugen på Wonderous star och kiss me at midnight :)

4 Dess/Drömteori:

Många ser riktigt intressanta ut, men temat är lite tråkigt tycker jag... Wonderous Star, Cute little vixen och Emotions lockar mest.

5 Sandra - nagellacksnörd:

Ser väldigt fin ut, men kanske aningen enformig... Gillar Cute Little Vixen, Wonderous Star och It's Frosty Outside.

6 Evelina:

Älskar alla. Måste ha haha :)

7 Fanny:

Fråga inte varför, men älskar färgerna så mycket så jag vill slicka på dem haha!


http://www.missladie.devote.se
välkommen till min VS-inspirerande blogg!
pluggar till nagelteknolog, makeupartist
och stylist! en blogg om skönhet<3

8 Maria:

Jädra skit, vill ju ha alla :(

Svar: Fasiken :-(
Anna

9 Hanna:

Åhhh.. Sen jag blev en lack nörd är nog detta min favorit kollektion från opi.. Jisses!

Svar: Ja så sjukt många godbitar!
Anna

Kommentera här: