NOTD - Isadora "Love Crush"

 
Jag börjar äntligen komma på plats här i huset så jag tänkte börja beta av produkter jag har haft sedan innan flytten men som jag inte har visat på bloggen. Isadora's serie Sugar Crush innehåller riktigt fina texture-lack (Se t.ex. Purple Crush här). Lacken täcker utmärkt på två lager och p.g.a formulan som torkar till en sand-finish så torkar dom dessutom riktigt snabbt. Love Crush har en röd bas med röda och rosa sandkorn och guldglitter i sig som gör att lacket får ett underbart djup. Detta kommer definitivt bli en julfavorit har jag på känn! Har du testat några texture lack? Vilket märke gör dom bästa?

Kommentarer:

1 Sandra - nagellacksnörd:

Jag har testat många olika, men IsaDoras är mina favoriter!

Svar: Tycker också att deras är riktigt bra!
Anna

2 Dess/Drömteori:

Det där är så snyggt, ska kolla om det finns kvar någonstans...

Svar: Himla snyggt!
Anna

3 Maria:

Åh, älskart!

4 kerstin:

Tjusigt! Jag har testat både OPI, IsaDora, Orly och Depend, gillar den alla :)

5 carro:

snyggt!!Loreal, Isadora maybeline, Mavala:) Favvon är isadora

Kommentera här: