Video: Marsfavoriter 2013 (Isadora, Color Club, Sensai etc)

 
Jag roar mig med att filma månadens favoriter, och mitt hår ser som vanligt helt jäkla galet ut. Förstår inte hur jag får till så läckra frisyrer hela tiden.
 
Produkter i videon:
- Color Club "Cloud Nine" http://tinyurl.com/bvvhula
- Sensai Silky Purifying Cleansing Oil
- Sensai Silky Purifying Creamy Soap
- Sensai Sponge Chief
- Isadora Eyephoria Eyeshadows "Graphite Glam", "Desert Pearl" & "Vintage Rose"
- Isadora Eyebrow Lifter
- Isadora Perfect Moisture Lipstick "Coral Glow"
- The Body Shop "Brazil Nut Shower Cream"
- The Body Shop "Hemp Hand protector"

Kommentarer:

1 Sofie:

Vad fin du var i videon, älskade läpparna!
Handkrämen från TBS kanske jag ska testa på då, har haft galet torra händer hela vintern men inte hittat något som vill hjälpa riktigt...

Svar: Tack söta du! :-) Den är verkligen min räddare i nöden nu när det har varit så skiftande väder... Mina torra händer sörplar glatt i sig fukten.
Anna

2 Ninni:

Du måste kolla in Esprit's kläder nu till våren, de har massor av fina kläder i orange. Om du inte har nån butik nära dig som säljer Esprit så finns de ju på nätet också. Jag vet inte hur många Esprit-toppar jag ägt genom åren, tror jag har sisådär fem olika just nu och de håller så himla bra kvalitet till helt ok priser. Brukar passa på när de har rea såklart...

Svar: Ska kika! Har faktiskt en espritbutik här i shoppingcentrat som ligger ett par minuter ifrån min lägenhet :-)
Anna

3 Lisa Stenberg:

Love the lip!

Svar: Tack gulle!
Anna

Kommentera här: