Förvaring: En sneakpeak i mina lacklådor..

 
Ni brukar tycka att det är kul att kika in i mina lacklådor så jag tänkte att jag skulle visa er hur det ser ut nuförtiden. Jag växte ur min kartongförvaring med fyra lådor väldigt snabbt så jag tvingades göra plats i min 6-lådors Malmbyrå från Ikea där jag förvarar smink, hudvård osv. 
 
I den första lådan har vi en himla massa random grejer. Här huserar lite större lådor som tillhör Orly's Smart Gels, Essie's vinter och höstkollektioner samt en akryllåda med prover som jag brukar skicka med födelsedagspresenter och tävlingsvinster (Om jag nu kommer ihåg). Här finner vi även lack från Gosh, E.L.F, Depend och Eyeko samt alla randomlack som jag har en eller två av per märke.
 
I den andra lådan har jag Isadora, OPI, China Glaze, Essie, Color Club, Orly och mitt enda Chanel-lack. Gillar hur den här lådan ser ut, och det är dessutom plats för mer om jag nu skulle behöva det. I en av dom övre lådorna i byrån har jag otestade lack, så i dessa lådor finner vi enbart lack som jag har testat och visat i bloggen.
 
Jag ger bort så himla mycket lack att jag nog hade kunnat fylla hela byrån om jag inte rensade hela tiden, så detta är egentligen bara mina favoritlack som jag inte har kunnat skilja mig från. Hoppas ni tyckte det var kul med en sneakpeak!

Kommentarer:

1 FruVesa:

Superkul att se andras gömmor!

Svar: Jag älskar att få en liten titt i andras samlingar så jag kan ju inte undanhålla min egen!
Anna

2 Beautybylinda :

Jag tycker det är så kul att se i andras lådor :)

Svar: Då är vi två!
Anna

3 Sleepy Elin:

Nu blev jag sjukt nyfiken på vilka lack som du valt att behålla i din samling :) *hint hint*

Svar: Fniss, det är rätt många så det kan nog bli världens största inlägg :-p
Anna

4 Dess/Drömteori:

Vettigt med någon mer än jag som rensar och ger bort sånt de inte använder, aldrig förstått mig på de som har flera hundra de inte ens gillar så mycket :)

Svar: Tycker att det är bättre att grejerna blir använda och att andra får glädje av dom än att dom sitter i en av mina lådor och samlar damm. Jag har nog för en livstid ändå ju!
Anna

5 Sandra:

Jätteroligt att se andras samlingar tycker jag också! Kul att få lite inspiration och idéer!

Svar: Ja jag älskar att se youtubeklipp på andras samlingar ;-)
Anna

Kommentera här: