LOTD - Isadora Matt Lipstick "Femme Fatale"

Ni är några som har undrat över hur Isadoras nya matta läppstift ser ut på läpparna så jag tänkte att jag skulle ta och visa er! Färgen jag har är Femme Fatale som är en mörk lite raffig röd färg med (som sagt) matt finish. Om man har väldigt torra läppar så rekommenderar jag absolut INTE detta läppstift då det verkligen framhäver torrflagor, men så är det ju med alla matta stift. Det sitter fint på läpparna och känns inte alls som att det rör sig särskilt mycket under dagen. Hållbarheten var god tyckte jag, men jag rekommenderar absolut att man blottar läpparna med ett papper för att det ska hålla ännu längre. 
 
Fin höstig färg!

Kommentarer:

1 FruVesa:

Ett sådant fint stift! Färgen är ju helt underbar!

Svar: Känns verkligen som att det sitter bra också, och det blir inte sådär torrt som många andra matta stift.
Anna

2 Dess/Drömteori:

Riktigt vampigt.

Svar: Eller hur, känner mig lite farlig..
Anna

3 kerstin:

Ursnyggt! Jag fick den lite murrigare nyansen, men är sugen på det du visar här också!

Svar: Jag trodde detta var den helt mörka!
Anna

4 roxcat:

Det är väldigt snygg färg på det här!

5 Fröken Frodig:

Supersnyggt! Tyvärr låter det inte som något för mej eftersom jag redan har ganska torra läppar.

Kommentera här: