FOTD - You can call me Marilyn!

 
Marilynröda klassiska läppar är ju så sjukt snyggt på precis alla, så idag rockar jag en höstig sminkning med röda och bruna färger och en knall-röd-orange läpp i form av sockerkakesmetsdoftande Scarlet Ibis från MAC's kommande Marilyn kollektion. Känner mig mycket piffig! Note to self, jag behöver en läpppensel.
 
Produkter: 
Too Faced Shadow Insurance
Isadora Eye Brow Pen - 22 Light Brown
Youngblood kvartett - Moulin Rouge
MAC Large E/S - How To Marry (Highlight) (Marilyn)
MAC Lipstick - Scarlet Ibis (Marilyn)
NYX Slide on pencil - Pure White
Max Factor 2000 Calorie Mascara - Black
Benefit - High Beam
MAC Fluidline - Dark Diversion (Styleseeker)

Kommentarer:

1 Kerstin:

Så himla snyggt! Den varma röda tonen klär dig perfekt!

Svar: Tack! :-) Jag älskar ju rött men har insett att jag inte har det så ofta i bloggen, så det är väl på tid!
Anna

2 Omygloss:

Kul att se dig i röda läppar. Snyggt!

Svar: Tack <3
Anna

3 Tove (Ytliga saker):

Läckert! Du är verkligen skitsnygg i det här och du borde sporta röda läppar oftare!

Svar: Jaaa, speciellt lite sådär mörkare rött! Det är så snyggt till blek hud :-)
Anna

4 Frida Skoglund:

Sååå fin! Du passar jättebra i röda läppar =)

Svar: Tack fina Frida!
Anna

5 peptider; this is not a beauty blog:

Så fint! Känns väldigt höstigt och som alla sagt innan, du passar jättebra i röda läppar!

Svar: Höstigt är det absolut, jag har så sällan rött om sommaren så jag gillar hösten! Det är så lätt att dra på mascara och röda läppar, och så har man en hel look ;)
Anna

6 Caroline @makeupedia.se:

Supersnyyyggt! Påminner mig om den där vogue+katemoss looken alla gör just nu!

Svar: Åh ja det har jag sett på olika bloggar!
Anna

7 delinda:

riktigt snyggt :)

Svar: Tack!
Anna

8 Sara:

Superläckert! Håller med resten av gänget här: du klär verkligen i röda läppar :)

Svar: Tack :) Ska bara investera i en läpppensel så det blir helt skarpt!
Anna

9 Patricia:

SÅ SNYGGT! For real! Jag kände att jag behövde berätta det :-)

Svar: Tack vad gullig du är!
Anna

10 Ninni:

Snygga snygga du! :-)

Svar: :) Tack gulle!
Anna

11 Lisa:

Åh, du passar superbra i rött! Hur fint som helst! :) Har du kall underton i din hy?

Svar: Det beror lite på årstid, om sommaren är jag väldigt röd och kall i tonen och om vintern blir jag mer neutral! Tack :-)
Anna

Kommentera här: