EOTD - Lovely Lucy


Jag ville testa dom nya Miyo-skuggorna så jag tog den lilablå Lovely Lucy och en stor fluffig ögonskuggeborste. Dessa skuggor har rejält med pigment, så jag ville se vilken effekt en fluffig borste ville ge. Det var lite svårt att applicera under ögat, men på själva locket fick den en fin nästan grå ton som slog över i blått och lila beroende på ljuset. Nästa gång vill jag testa dessa ovanpå en vit bas (NYX Milk) och se hur knallig jag kan få färgen på locket...
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Miyo Metallic Eyeshadow - Lovely Lucy
Mac E/S Shroom (Highlight)
Nyx Slide on pencil - Jet Black
E.L.F Eyebrow Kit - Light
Max Factor 2000 Calorie Mascara

Kommentarer:

1 cuntless-lux:

Vad fint det blev! jag testade Miyos nagellacksremover och blev så besviken. blev sjukt opepp på deras andra produkter men ögonskuggan ser fin ut och är det välpigmenterade är det ju ett bra köp!

kram frida

Svar: Deras normala ögonskuggor är verkligen inte min kopp te, men jag gillar deras lila mascara (trots den lite små-fula hylsan), och deras foundation (Trots att den är lite överparfymerad).
Anna

2 Michan- Beauty by M:

Jag tycker den här skuggan var ett helvete att applicera.. testade med en vanlig primer. Nästa gång ska jag testa med high tech lighter och Milk innan jag ger upp hoppet om den. Den är ju verkligen såå fin!

Svar: Vad använde du för borstar? Jag har också applicerat ovanpå bara primer med en lite fluffigare borste och det gick bra. Ska testa packa på den också, ovanpå milk. Så får vi se hur den beter sig där.
Anna

3 Kerstin:

Jättefint!

Svar: Tack!
Anna

4 Linda:

Jätte fint :) jag har inte testat några av deras produkter än borde kanske göra det snart :)

5 FruVesa:

Ska bli intressant att höra mer om appliceringen av olika personer måste jag säga.. är riktigt nyfiken..

6 roxcat:

Så snyggt det blev! Jag är rätt sugen på att prova någon av skuggorna själv.

Svar: Jag var överraskande nöjd faktiskt, men jag vill testa att packa på skuggan innan jag ropar hurra för högt :-)
Anna

7 Marie Bergman:

Vad fint! :)

Svar: Tack!
Anna

8 Sandra Rosén Dahlgren:

Riktigt snygg! Har börjat bli väldigt suegn på lila och blå skuggningar på senaste tiden :)

Svar: Tack! Lila och blått är mycket fint till höst och vinter tycker jag :)
Anna

9 Sandra Rosén Dahlgren:

Svar: Ja eller hur det är det :)

Kommentera här: