Vinn valfri vara från Allice.se

 
I samarbete med Allice.se har jag en liten tävling till er där en läsare vinner en valfri produkt! Det du ska göra för att vara med i tävlingen är som följer:
 
- Klicka in på Allice.se
- Välj en produkt du skulle vilja vinna, vilken är upp till dig!
- Kopiera in produktnamnet i en kommentar och lämna en liten motivering, done!
 
Tävlingen är öppen i en vecka, fr.o.m idag den 8e Oktober till nästa måndag den 15e Oktober klockan 18.00! Tävlingen är öppen för läsare i Sverige, eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinnaren kontaktas via email, så kom ihåg att lämna en giltig epostadress. 

Kommentarer:

1 Dess/Drömteori:

Skulle vilja vinna detta set http://www.allice.se/ecotools-piece-brush-p-185.html?cPath=91 för att jag har varit sugen på det så länge men aldrig kommit till skott.

2 Amanda :

Skulle vilja vinna den här: http://www.allice.se/lily-lolo-blush-flushed-p-175.html?cPath=87_88

Är i behov av ett nytt rouge och tror att Lily Lolos produkter är supernice! :)

3 josefina:

Namn på produktnamnet: Deborah Lippmann - ACROSS THE UNIVERSE

Skulle jätte gärna vilja vinna.
Jag vill vinna för jag vinner aldrig nån tävling, och komma aldrig göra det börjat jag tro, ( har oturen på min sida )

4 Sofie:

Skulle vilja vinna Deborah Lippmann - RAZZLE DAZZLE.

Blev förälskad i det när jag såg flera som hade fått det i sin Glossybox för flera månader sen, och det var faktiskt denna som gjorde mig tillräckligt sugen för att själv skaffa Glossybox!

Tyvärr har jag inte unnat mig lacket själv än så vinna det skulle ju vara underbart, skulle vara otroligt fint på naglarna när juletiderna börjar komma!

5 Camilla :

Jag vill vinna Deborah Lippmann Forget You eftersom det ser så galet fint ut och DL's lack är relativt outforskade här hemma.

6 Caroline:

Det här är något jag önskat mig länge: http://www.allice.se/ecotools-piece-brush-p-185.html?cPath=91
Dom verkar så himla mjuka och proffsiga,att det är eco-produkter är viktigt!

7 Klara:

Jag skulle jättegärna vinna den här produkten eftersom att jag fullkomligt ÄLSKAR nagellack och Lady GaGa! Sen så har jag oftast lite svårt att få tag på märken som är lite dyrare om du förstår. Så jag skulle bli jätte jätte glad om jag vann!!

http://www.allice.se/deborah-lippmann-romance-p-134.html?cPath=80_82

Där var varan också;)

8 Tina:

Jag skulle hemskt gärna vilja vinna lacket Just Walk Away Renee av Deborah Lippmann - har nyss upptäckt min kärlek till nagellack och äger inget Lippmann-lack ännu. Just Walk Away Renee verkar jättefint och trots att det är skapat ihop med Renee Zellweger påminner det mig mest om min gamla favoritserie Ally McBeal där Vonda Shephard sjunger just "(Just) Walk Away Renee". http://www.youtube.com/watch?v=1N416Er-AFM
Åh denna nostalgi ;-)

9 Rebecca:

Jag skulle väldigt gärna vinna Deborah Lippmans fina Lady Sings the Blues då jag har gått och blivit en riktig nagellacks junkie på sista tiden.
Kan tyvärr alldeles för lite om återförsäljningställen för att själv botanisera bland dyrgriparna och som student verkar dessutom alltid kontot eka skrämmande tomt. Därför vore det såklart toppen att få något så fint i vinstgåva

10 Lovisa:

Åå vad kul med tävling och självklart är jag med! Jag skulle inte tacka nej till detta fina lack: http://www.allice.se/wild-fast-nail-color-party-five-glitters-p-223.html?cPath=80_82

Detta lack skulle få pryda mina naglar,
hoppas bara det inte flagnar.
Hoppas jag orkar,
sitta och vänta tills det torkar.
Vill ju ut och visa upp dem med en gång,
för så här fint nagellack finns nästan bara på salong;)

Skulle bli så glad om jag vann,det här lacket är ju to die for! Håller tummar och tår för att jag vinner:)
Tack för en inspirerande blogg
Kram!

11 Anna:

Jag skulle vilja vinna scratch nail food( http://www.allice.se/scratch-nails-nail-food-p-150.html?cPath=80_84 )

Skulle bli jätte glad om jag vann det då mina naglar är väldigt utsatta då jag är vikarie inom äldrevården så händerna tvättas massvis med gånger, dock har mina naglar alltid varit krångliga och skivat sig och sedan gått av...

Håller tummarna att man har tur :)

12 Mrs Data:

EcoTools - 6 PIECE BRUSH SET

Känner behovet att byta ut mina gamla sminkborstar, men har inte riktigt slantarna själv. (Då jag köper nagellack för allt...) Vore toppen att vinna något som är snyggt OCH snällt mot naturen.

13 Lojs:

Spexig tävling!
Jag blev då väldigt förtjust i Lily Lolos mineralögonskugga Chocolate Fudge Cake.

Gillar Lily Lolos koncept med cruelty free och veganskt skarpt, men har inte haft så många tillfällen att testa något av dem. Denna skugga verkade dock helt fantastisk!

14 peptider:

jag skulle helst vilja vinna lily lolos blush clementine, eftersom jag har funderat på att köpa det så länge och det är så fiiint :D har aldrig provat lily lolo förut men vill väldigt gärna testa!

15 Lisa:

Jag skulle gäääärna vilja vinna denna http://www.allice.se/lily-lolo-blush-juicy-peach-p-172.html?cPath=87_88

Har nämligen varit med i en tävling om detta rouge förut och det gick inte så bra så jag hoppas det går bättre denna gång :)

16 Tilda:

Jag skulle gärna vilja vinna detta set http://www.allice.se/ecotools-piece-brush-p-184.html?cPath=91 som innehåller lite olika borstar. Jag skulle så väldigt gärna vilja vinna dem då jag vet att bra borstar är nyckeln för att få till en bra och fin makeup!

17 Emilia Kruse:

Jag skulle supergärna vilja vinna lacket Forget You av Deborah Lippmann av den enkla anledningen att det är GÖRSNYGGT!

18 Ifrith:

Deborah Lippmann - ACROSS THE UNIVERSE
[LC 20068]

Med en virusinfektion i ögat blir det inget smink för min del :(

Därför önskar jag mig snygga naglar lite extra mycket just nu!

19 Omygloss:

Deborah Lippmann - ACROSS THE UNIVERSE

För hur kan man inte vilja ha det? ;)

20 Camilla:

Jag skulle gärna vinna Color Club Magnetic Force - Electro Midnight.

Jag har bara ett grått magnetlack från Depend hemma, så det vore roligt att testa en annan sort än Depend. Den hade ju sån fin blå färg också!

21 Sara:

Jag skulle vilja vinna detta set: http://www.allice.se/ecotools-piece-brush-p-185.html?cPath=91
för att dom verkar så gosiga och bra, men själv har jag inte riktigt råd att köpa dom. Viktigt också att dom är snälla mot både djur och natur!
skulle bli himla glad om jag vann, kram!

22 Andrea:

Åh, jag skulle verkligen vilja vinna ett lack som jag spanat in länge, men som jag inte kunnat lägga pengar på:
Deborah Lippmann - GLITTER IN THE AIR [LC 20076]
Det vore helt underbart! Det var länge sedan jag kunde unna mig en sådan fin, lyxig sak till mig själv.
Så, tack så mycket för chansen att vinna :)

23 Therese:

Jag skulle verkligen vilja vinna http://www.allice.se/ecotools-piece-brush-p-184.html?cPath=91 Jag har faktiskt aldrig ägt några sminkborstar. Jag har på något sätt alltid prioriterad annat.. "det går ju alltid att använda händerna i värsta fall" men nu har jag känt att det kan vara värt att investera i ett set så den här tävlingen kom ju verkligen helt lägligt:) Håller tummarna för att jag vinner nu!

24 Ida:

Jag skulle vilja vinna http://www.allice.se/wild-megashield-color-currant-affair-p-382.html?cPath=89_96 eftersom jag skulle vilja ha den "rätta" höst looken.

25 Mia:

Vill gärna vinna Scratch Nail Food . Efter att i mer än tio år haft korta naglar försöker jag nu få fason på dem så att de kan vara lite längre men har så extremt torra nagelband och naglar som gärna skivar sig. Kan detta vara räddningen?

26 Elin:

Deborah Lippmann - Across the Universe

Jag har nagellack så att det räcker och blir över och även om jag hemskt gärna skulle vilja ha mitt alldeles egna Deborah Lippmann-lack så har jag en kompis som skulle behöva det betydligt mycket mer än jag. Hon har haft det tufft det sista och kan behöva en liten uppmuntrande present i sin favoritfärg. Håller tummarna för att jag kan kamma hem vinsten för hennes skull.

27 Linda N:

Håller på att sopa upp de sista resterna av mitt enda(!) rouge med borsten varje morgon, men snart är det tokslut. Lily Lolo Blush - JUICY PEACH ser ut som en väldigt trevlig ersättare!

28 Sara:

Klart jag vill vara med och tävla :)
Jag skulle vilja vinna Lily Lolos Mineral Eyeshadow i Gunmetal, eftersom jag verkligen gillar kvalitén på mina övriga produkter från LL och grått plötsligt gått och blivit min favoritfärg!

29 Anna:

Jag sitter och dreglar över Deborah Lippmanns lack Razzle Dazzle med jämna mellanrum, så det skulle jag vilja vinna. Sjukt snyggt är det!

30 Tyrannika:

Wet n Wild - H20 Proof Liquid Eyeliner - ULTRA BLACK är vad jag håller tummarna för! Jag har letat och letat efter min HG eyeliner men det går inge vidare... Gillade elf's cream men den torkade ut i burken trots att jag var noga med att stänga den...
Den här från wnw har jag läst mycket bra om på en massa forum och märket är i stort sett omöjligt att få tag i om man inte beställer via nätet, dumma sverige, dumma jag som inte kan beställa via nätet...
Nej, sluta gnäll och var snäll! :) Tack för chansen och din underbara blogg!
XOXO

31 Linda T:

Wet n Wild - Mega Mix Bronzing Powder - SUN TOUCHED skulle jag vilja vinna av den enkla anledningen att jag blir likblek på vintern och skulle vilja ha detta att pigga upp min hudfärg med under höst och vinter halvåret.

32 mathilda eriksson:

http://www.allice.se/ecotools-piece-brush-p-185.html?cPath=91

skulle mer än gärna vinna detta kit med borstar till ögonen!
jag älskar kreativa ögonmejker och till det vill man ju gärna ha bra borstar. har hört mycket bra om dessa och jag är i stort behov av lite nya penslar, speciellt till ögon då jag anser att man aldrig kan ha för många penslar till dem ;)

33 Emma Johansson:

Jag skulle mer än gärna vilja vinna det här borstsättet till ögonen!
Jag behöver vekligen nya borstar till just ögonssmink, eftersom det är tråkigt att bara ha mascara så skulle det vara kul att testa på att få till en riktigt snygg skuggning osv, och till det är det ju bra att ha borstar som är bra, därför skulle jag verkligen vilja vinna dessa.

http://www.allice.se/ecotools-piece-brush-p-185.html?cPath=91

34 Kim F:

Benecos Multi Effect Mascara. Mascara är faktiskt det enda jag använder som smink just nu pga hudproblem. Men nu har jag inte haft någon på ett par månader och det vore kul att testa ett för mig nytt märke.

35 Piraya:

Scratch Nails - NAIL FOOD skulle sitta som en smäck!
Fisk igår nöjet att skrapa bilrutorna för första gången denna höst vilket väckte mig ur illusionen att det nog är liite sommar kvar. Då CSN berövar mig på än mer av min lilla inkomst än någonsin har jag fått ligga väldigt lågt på shoppingfronten så min vanliga räddare i nöden Nail Food har inte kunnat införskaffas. En vinst av denna skulle alltså göra mig och mina nagelband lyckliga!

36 Julia, Junes abstracts – Schampo är för fegisar:

Jag vet inte om du har läst det när jag skrivit om det, men jag går ju igång totalt på manikyrer som påminner om rymden. Jag vet inte vad det är, jag måste vara störd eller någonting, det får mitt hjärta att slå snabbare och mina ögon att göra tunnelseende. Inget annat existerar när jag har rymdmanikyrer, det är som en sjukdom. Nagelfeber.

Därför hade jag självklart velat vinna Deborah Lippmann – ACROSS THE UNIVERSE.

37 Sandra:

Jag skulle jättegärna vilja vinna lacket från Deborah Lippmann - RAZZLE DAZZLE.

Tycker att det är så fint och det skulle verkligen lyser upp i höstdeppen, när jag försöker motivera mig till att packa ihop min lägenhet inför stundande flytt, samtidigt som jag pluggar på den svåraste tentan på min utbildning.

38 Therese:

Jag skulle jättegärna vinna Scratch Nails - NAIL FOOD. Jag har nämligen varit lite elak mot mina naglar och petat bort nagellacket istället för att använda min depend-burk. Naglarna ser inte alltför roliga ut nu och skulle behöva lite kärlek i form av Scratch nails :)

39 Daniela:

Deborah Lippmann - LADY SINGS THE BLUES

så himla fint lack! skulle pigga upp i höstmörkret

40 P'ssion Emelie:

Deborah Lippmann - GLITTER IN THE AIR

Jag har velat testa Deborah Lippmann hur länge som helst men det är ett av de märken som det aldrig blir av att jag köper. Just glitter in the air är så fint och känns lite fluffigt á la My little pony så hur man kan något annat än att bli glad av en sådan färg?

41 Ida:

http://www.allice.se/ecotools-piece-brush-p-331.html?cPath=91

Jag har aldrig ägt nån borste från ecotools men jag har sååå gärna velat prova och jag bor långt ifrån Ullared så det hade varit en dream come True om jag hade vunnit. Jag vet säkert att de är många som skriver att dem aldrig har vunnit men jag är inte lyckosam person. Och jag skulle bli så glad om jag vann så snälla låt mig vinna. Jag skulle bli så glad.

Svar: Hej Ida! Då du ej uppgett en giltig mailadress så gills din kommentar tyvärr inte. Skicka gärna en ny med dom nödvändiga uppgifterna :-)
Anna

42 Fröken Frodig:

Härlig tävling, klart jag vill vara med!
Om jag vinner så vill jag helst ha Scratch Nail Food. Mina naglar och nagelband gillar inte alls mitt jobb med mycket handtvätt/handsprit och min gamla nagelolja från China Glaze har tagit slut. Är supernyfiken på Nail Food eftersom jag hört så mycket bra om den :)

43 perlita Nuñez:

http://www.allice.se/wild-cover-concealer-palette-p-202.html?cPath=87_92

Denna produkt har rekommenderats grovt för dom som är mörka under ögonen eller har påsar.
Jag har ångest för mina påsar under ögonen.
Och denna concealer kanske hjälper mig vem vet?
Nog därför skulle jag vilja vinna för att prova och se om denna produkt verkligen hjälper den. Och om den gör det så räkna med att jag köper den ofta då!

44 Sophie Mäkinen:

Deborah lippmans razzle dazzle:) kan inte länka tyvärr:(

45 Maja L:

Jag skulle vilja vinna Eco Tools - 6 Piece Eye Brush Set (http://www.allice.se/ecotools-piece-brush-p-185.html?cPath=91). Jag har 6 Piece Brush Set sen tidigare och de är helt underbara! Nu skulle jag vilja utöka med härliga borstar till ögonmejk.

46 Michelle:

Jag skulle vilja vinna Deborah Lippmanns nagellack i Bad Romance. Jag brukar inte unna mig dyrare nagellack och jag har länge velat prova Deborah Lippmann! Dessutom är färgen Bad Romance supersnygg och perfekt till hösten!

47 Kristin:

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna Deborah Lippmann - ACROSS THE UNIVERSE. Jag har varit sugen på det ett tag, men går på folkhögskola och har dessvärre inga stora mängder pengar. Jag hade tänkt belöna mig med det nu när jag gått ner i vikt och tränar ordentligt, som ett delmål, men har inte riktigt haft råd ändå. Hoppas på att vinna det här istället :) Kram!

Kommentera här: