Goodiebags of doom från jobbet - Wowza!

 
Som jag skrev i gårdagens inlägg så var jag på utbildningskväll på jobbet igår, med middag och info/demo från Nivea, Schwarzkopf och Maybelline/L'oreal. Sjukt spännande att höra lite om dom nya produkterna! Förutom det goda sällskapet så var det näst bästa dom tre proppfulla goodiebags som vi fick med hem för att kunna testa och på så sätt kunna ge våra kunder bättre service.
 
I Niveapåsen hittade vi hela Pure & Natural serien som som jag inte har testat förut, sminkborttagning, ansiktsskrubb, duschkräm och näs-strips. Schwarzkopf gav oss den nya schampo/balsam-serien Oleo från Syoss, Got2B Smooth N Chic kräm, Rockin' it hårspray, hårolja frpn Gliss och dom nya got2b iStylers.
 
Maybelline och L'oreal-påsen var jag mest pepp på, och där hittade vi bland annat tre mascaror, en liten tub med L'oreals nya BB-cream, Lumi Primer, Lumi Concealer, en matt Infallible skugga och en hel massa mer produkter. Jag tänkte bara visa er en snabb bild av hela härligheten som jag ska försöka testa mig igenom så snart jag bara kan. Har sjukt mycket grejer till test just nu så om det är något ni vill kika närmare på så får ni mer än gärna hojta till!

Kommentarer:

1 Ninni:

Wow, vad spännande!

Svar: Jag vet inte riktigt hur jag ska gripa an detta projekt :p
Anna

2 Karin:

Vilket härligt jobb du verkar ha :)
Man får inga goodiebags på mitt jobb som vaktmästare på en kyrkogård ;) Och det kanske är tur ändp :p

Svar: Jag vill inte ens tänka mig vad som skulle vara i en sån slags goodiebag! Men det är säkert spännande kan jag tänka mig, lite udda om inte annat :)
Anna

3 Dess/Drömteori:

ååååhhh! goooodis!

Svar: Mina ögon är fortfarande tre gånger större än dom normalt är :D
Anna

4 [email protected]:

ahhh vilket ljuvligt jobb! blir helt tokig av avund! =) Men man får väl tänka att det finns tjsningar i alla jobb. och mitt jobb kan möjliggöra att jag har råd att unna mig skönhetsprodukter på egen hand! =)

Jag blir så glad för din skull! och kul att just du får produkterna eftersom du är duktig på att göra recensioner och delge oss tips och trix!

Kram!

Svar: Vad du är gullig! Jag tänker att det inte bara är mina kunder som får bättre service utan att det också blir bättre och fler recensioner och utlåtanden ju fler grejer jag testar! :) Det är helt klart att det finns tjusningar i alla jobb, min kille jobbar med IT och blev medbjuden på James Bond premiär med middag och övernattning av en kund, även jag var avis! :p
Anna

5 Amanda :

Åh! En sån lyx!

Svar: Jaaaaa! :D
Anna

6 kerstin:

spännande! Jag är extra nyfiken på vad du kommer att hitta på m paletten :)

Svar: Jag har provsminkat lite med den men det blev inga bilder då för kameran hade ingen ström (SUCK!), Men det kommer! :)
Anna

7 mathilda eriksson:

vad jobbar du som? :)

Svar: Säljer smink i en smink/parfymavdelning i ett större varuhus :)
Anna

Kommentera här: