EOTD - Northern Lights

 
Det tog inte längre än såhär innan jag satte penslarna i Isadora's nya palett Northern Lights som jag visade igår, men ni vet ju att min förkärlek för allt som är lila gör produkter som denna lite svårare att motstå. Som bas applicerade jag den silvriga kräm-mousse-skuggan från samma kollektion och körde sedan med en dubbelvinge i lila och svart separerat av en vit kajal.
 
Det gick utmärkt att jobba med paletten bara jag packade på skuggan istället för att svepa den på med borsten, även om det gjorde att det blev mycket svårt att tona den lite mörkare nyansen som jag la i globlinjen. Idag ska jag på event hos The Body Shop och få lite info om deras nyheter och kika på produkter så ni kan se fram emot live-instagramming och säkerligen ett inlägg också!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Isadora Cream Mousse Eyeshadow - Stardust
Isadora Eyeshadow quartet - Northern Lights
Nyx Slide on pencil - Pure White
Wet N Wild Kajal - Nummer 9 (Lila)
Gosh Felt tip eyeliner - Black
Estee Lauder Eye Brow Duo - Soft Blonde
Mac e/s Shroom (Highlighter)

Kommentarer:

1 Ninni:

Urfint! Tyvärr är det svårt för mig att ha sånna där fina vingar, mina ögon är nämligen rinniga i yttre ögonvrårna så det skulle bara rinna bort, trist!

Svar: Mina ögon rinner som vattenfall, men om jag använder flytande eyeliner brukar det funka!
Anna

2 Bitte Gärd:

Kanonfint! Vingarna som möts i tre färger, super!

Svar: Tyckte också det blev himla bra :) Tack!
Anna

3 kerstin:

Ursnyggt!

Svar: Tack fina, hoppas bebben kikar ut snart :)
Anna

4 Linda:

Jättefint :)

Svar: Tack!
Anna

5 Sminkan:

Vad tjusigt!

Svar: Tack!
Anna

6 Blowfish:

Riktigt fint :)

Svar: Tack :)
Anna

7 Sara:

Eyelinervingen alltså, urfint!

Svar: Tack gulle!
Anna

Kommentera här: