Shoppat: RealTechniques Core Collection

Förra veckan beställde jag hem detta set från RealTechniques (Skapat av Pixiwoosystern Samantha Chapman) och nu dök det äntligen upp i brevlådan. Vid första anblick känns borstarna mjuka och täta, jag ser verkligen fram emot att hårdtesta dessa och då främst den lite större platta buffing-borsten. Kittet kostade 17.99 dollar, och jag köpte mitt hos iHerb (Använd koden CIR729 för 5 dollar rabatt hos iHerb för den första beställningen). En mer ingående recension kommer såklart så fort jag känner att jag har lite mer kött på benen gällande kvalitet osv!

Kommentarer:

1 Tina:

Mycket, MYCKET nyfiken på dessa - åker till London i sommar och är såååå sugen på att köpa. Vet dock inte om jag kan försvara ytterligare tillskott till min redan, host, rätt så omfattande borstsamling... Snälla, ge mig några bra skäl, OK? ;-)

2 Tove (Ytliga saker):

Åh vilken rolig shopping. De här har jag tittat på ett tag jag med. Jag har den platta foundationpenseln och den är ju riktigt bra. Även om den var lite mindre än vad jag hade sett framför mig.

Mycket nöje! :)

3 AnnaKaize:

Har också varit sugen på dessa men det har inte blivit av att jag köpt dem av nån konstig anledning.. Ska bli spännande att se vad du tycker :)

4 Linda:

Åh har varit sugen på real techniques borstar ett bra tag nu men inte kommit mig för att prova. Ska bli kul att se vad du tycker om dom :)

5 beautylana:

AA! dem ser jätte fina ut! Återkom med recension - det vore kul om du kunde jämföra med ecotools eller sigma!

6 BEAUTY TOOLS:

Åh vad roligt! Jag har också varit sugen att testa dessa borstar!

7 cecilia dijkstra:

Till det bra priset ska jag verkligen klicka hem deras puder borste! Jag förstår inte riktigt hemsidan, vad kostar frakten? :)

8 Honi:

Tina: Buffing borsten gillar jag redan nu otroligt mycket, så bara den gör det hela värt det ;)



Tove: Om jag gillar detta kit är jag säker på att jag kommer klicka hem något av dom andra också! :) Håller med om att foundationborsten är i minsta laget..



AnnaKaize: Jag har också hållt lite på detta inköp ett bra tag nu, men nu blev det äntligen dags! :) So far so good..



Linda: Recension kommer så snabbt jag bara kan!



Beautylana: Har ett kit från ecotools och några borstar från sigma så det kan jag absolut!



Beauty Tools: Synd att man inte kan gå in och klämma lite på dom i svenska butiker, men än så länge så gillar jag dom. Speciellt buffingborsten!



Cecilia Dijkstra: Hemsidan är väldigt rörig men dom har massor av bra grejer, frakten gick på 6 dollar, inte illa! :)

9 Sminkhörnan:

Jag har också varit sugen på dessa i en halv evighet.Tycker dom ser så fylliga och mjuka ut. Ser fram emot en recension!!!

Kommentera här: