Månadens Favoriter: April

 
Jag har totalt glömt att lägga ut månadens favoriter i April så dom kommer nu, bättre sent än aldrig. Jag fortsätter att totalälska det fina rosa läppsmörjet Strawberry Shortcake från Revlon (Men vad väntade ni er?!). Skolans A/C gör mina läppar torra som fnöske så jag brukar ha ett försvarets hudsalva i väskan och den har visat sig vara räddaren i nöden. Min hud har blivit ompysslad med Lancome Hydra-zen dagkräm, och den gillar jag må ni tro. Doftar gott och gör ansiktet lent. På naglarna har jag för det mesta sportat Play Date från Essie som är en urskön llila dröm. Vilka är era favvisar för tillfället?

Kommentarer:

1 kerstin:

Alltid kul att se! Jag tror att jag ska härma dig och svara med ett litet inlägg med mina aprilfavvisar :)

2 Linda:

Så kul att se andras favoriter :) för tillfället är jag helt såld på Glominerals gloss Luna och Sheer foundation i Natrual :)

3 kerstin:

Här har vi mina fyra aprilfavvisar: http://skimmerskuggan.blogspot.se/2012/05/manadens-favoriter-april.html

4 Honi:

Kerstin: Vad kul att du hakade på! :) Älskar att se sånt som andra gillar lite extra mycket.



Linda: Jag älskar Glominerals smokey eye kit, håller på att testa det nu och gillar mer och mer!

5 Mona:

Vad kul med favvolista! Älskar sånt. Just nu kan jag inte vara utan TBS läpptint, bästa upptäckten på länge.

6 Lotta:

Jag gillar också att se favoriter!

Min favorit just nu är Isadora Anti Redness puder, är på min andra dosa!

7 Honi:

Mona: Dom har jag inte testat alls, ska in och klämma lite! :)



Lotta: Har hört att så många gillar det, ska kika på det när jag är hos magasin! :)

Kommentera här: