I love... Vanilla & Icecream bodylotion


Att jag älskar vanilj är ju ingen hemlighet, och det var såklart därför denna utan större tanke åkte med mig hem från Sverige när jag besökte under hösten. I Love... Vanilla & Icecream bodylotion kommer i en smart flaska med pump som är hur smidig som helst.
Krämen luktar av vaniljglass, inte den äkta typen med dom små svarta prickarna utan den lite mer "plastiga" som kommer i två-liters byttor och som är barnfamiljernas bästa vän. Nevertheless så gillar jag denna, det är ingen underkräm och återfuktar inte så galet mycket. Krämen sjunker däremot in i huden snabbt och doften blandat med hudens värme är så himla mysig och behaglig utan att bli överväldigande. En bra baskräm med ett spännande utval av udda dofter. 

Pris: 69 kr.
Mängd: 250 ml.
Finns hos: Kicks.
Mitt betyg: 3/5.

Kommentarer:

1 Sanna:

Lam du göra ett i lägg hur man får långa, fina naglar? :)

2 Honi:

Sanna: Det kan jag absolut! :-)

3 Dess - Drömteori:

Älskar denna :)

Kommentera här: