Önskelista - Mars 2012

Gud vad jag suktar denna månad, som ni kan se på min gigantiska önskelista. Idag är det dessutom löning här i Danmark, så en liten runda på stan är nog i sin ordning...

Illamasqua har släppt en ny kollektion vid namn Human Fundamentalism och lacket Nomad fångade genast mitt intresse!


Models Own har utökat sin riktigt framgångsrika "Beetlejuice" kollektion med tre nya lack som släpptes den 19e mars, och jag är sugen på hela bunten.

Sally Hansens nagellacksstrips har börjat säljas på min lokala Matas och den underbara blomsterversionen "Girl Flower" skriker "HONI" varje gång jag kikar in.. Kanske borde slå till?

Min egen personliga (och urgulliga) Matas-tjej gav mig en fin och stor provtub med Origins löddriga härliga ansiktstvätt Checks & Balances och jag gillar den så mycket att jag nog köper en ny när min tub tar slut.

The Body Shop's nya Nutriganics serum gillade jag otroligt mycket efter att ha testat den i butik och dessutom fått en provpåse med hem från Goodiebox, och bra hudvård är ju nyckeln till allt (Typ!).

Skimriga skuggor i all ära, men just nu suktar jag rejält efter Too Faced's helmatta och fina palett "Matte Eyes". Ser ut som ett helt gäng användbara färger dessutom.. hmmm!
Vad suktar ni extra mycket efter?

Kommentera här: