Soap & Glory "The Righteous Butter"

Samma härliga Soap & Glory doft som dom flesta andra S&G produkter har, och jag faller återigen pladask för denna urhärliga, totalsmöriga, väldoftande bytta med gudomlighet. Om ni har testat Soap & Glory's nästintill kultförklarade handkräm Hand Food så känner ni till doften, och om ni inte har gjort det så har jag fått veta att den ska dofta ungefär som parfymerna Coco Mademoiselle eller Miss Dior Cherie. Själva produkten är totalt underbar, och återfuktar bättre än mina gamla favoriter från The Body Shop. En fullträff, that is all!
 
Som vanligt är jag lite tveksam över att rekommendera en produkt som vi inte har i Sverige, men om ni har vägarna förbi en brittisk Boots, en tysk Douglas eller liknande så är Soap & Glory's sortiment helt klart värt att klämma på ett par extra minuter. Jag håller, som alltid, tummarna för att Soap & Glory kommer till Sverige.
 
Mitt betyg: 5/5.

Kommentarer:

1 Ninni:

Konstigt, vissa produkter kan man nästan se att de är bra, vissa krämer ser liksom krämigare ut än andra. :-)

Svar: Ja det var det första jag tänkte när jag öppnade den, att den liksom såg mer krämig ut än något jag testat!
Anna

2 Dess - Drömteori:

Åh, vill testa!

Svar: Det kan jag förstå!
Anna

3 Linda:

Åh vad sugen jag blev på dessa nu då :)
Jag va inne på Douglas i Tyskland men jag måste ha missat dessa :(

Svar: Dom har så mycket spännande så ibland kan man nästan stirra sig blind!
Anna

4 Karin:

Åh vill testa. Hoppas jag kommer iväg på en tripp till London snart igen, utan tidspress så jag hinner kolla igenom allt, denna kräm hade jag helt missat tidigare.

Svar: Jag saknar tiden när jag bodde i London, där var jag inne i Boots och superdrug varje dag och klämde på grejer! Oh well, Danmark fungerar också.
Anna

Kommentera här: